مقدار جزئی از عملیات پروژه راه‌آهن کرمانشاه باقیمانده است


مقدار جزئی از عملیات پروژه راه‌آهن کرمانشاه باقیمانده است

کرمانشاه- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مقدار جزئی از عملیات پروژه راه‌آهن کرمانشاه باقیمانده و تلاش می‌کنیم با همکاری پیمانکاران تجهیزات لازم را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و خادمی معاون وزیر راه و شهر سازی امروز دوشنبه از وضعیت اجرای راه آهن کرمانشاه بازدید کردند.

بازوند، استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با وجود زحمات و پیگیری‌ها و تلاش‌های خوب و مقبولی که برای سرعت بخشی و کیفیت پروژه راه آهن صورت گرفته است اما مردم و افکار عمومی نسبت به تاریخ قطعی آغاز بکار راه آهن حساس شده و سوال دارند.

وی گفت: خواهش ما از مهندس خادمی که به معنای واقعی حامی و پشتیبان پروژه بوده اند؛ این است که با تمام پیش‌بینی‌های لازم، در اسرع وقت برای سوار شدن مسافر به قطار کرمانشاه اقدام کنند.

بازوند افزود: تامین ماشین آلات لازم و تامین مالی توسط دوستان عزیزمان در وزارت راه و شهرسازی از پیش نیازهای تکمیل پروژه است.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این خصوص اظهار داشت، با وجود تمام تنگناهای مالی و اعتباری، سال گذشته هم کار جهادی در این پروژه شده و هم منابع مالی پروژه به میزان بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تامین شد.

وی افزود: با تمام اوصاف و مقدار جزیی که از کار باقی مانده است؛ ما تلاش می کنیم با همکاری پیمانکاران تجهیزات لازم را فراهم کرده و کار پروژه را در نزدیک ترین زمان ممکن نهایی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی