رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن


رنگ موی قهوه ای از انواع رنگ موهای پرطرفدار زنانه و دخترانه است و شما می توانید برای رنگ کردن موها و ایجاد تغییرات مثبت در موهایتان از این رنگ مو استفاده نمایید. رنگ مو قهوه ای در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و می توان رنگ موی قهوه ای روشن و تیره را از زیباترین رنگ موها محسوب کرد.  رنگ موی قهوه ای...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب فرمول گیاهی رنگ موی قهوه ای روشن به همراه مدل هایی از این رنگ موی زیبا و جذاب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ موی قهوه ای از انواع رنگ موهای پرطرفدار زنانه و دخترانه است و شما می توانید برای رنگ کردن موها و ایجاد تغییرات مثبت در موهایتان از این رنگ مو استفاده نمایید. رنگ مو قهوه ای در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و می توان رنگ موی قهوه ای روشن و تیره را از زیباترین رنگ موها محسوب کرد.

رنگ موی قهوه ای زیتونی و رنگ مو قهوه ای روشن و رنگ موی قهوه ای طلایی از انواع رنگ موهایی هستند که اغلب خانم ها برای رنگ کردن موها خود از این مدل ها استفاده می کنند.

رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن


رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن

فرمول گیاهی رنگ موی قهوه ای روشن

رنگ موها به دو دسته رنگ موی گیاهی و رنگ موی شیمیایی تقسیم بندی می شوند و اگر شما تمایل دارید به موهایتان آسیب کمتری وارد شود بهتر است با کمک رنگ موهای گیاهی موهایتان را رنگ بزنید. رنگ موی گیاهی قهوه ای روشن جذابیت خاصی دارد و شما می توانید با کمک حنا و بابونه شیرازی و روناس و آب جوش و کاکائو این رنگ مو را در منزل تهیه کنید و با کمک آن موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن

مواد لازم

کاکائو : سه قاشق غذاخوری حنا : یک قاشق غذاخوری بابونه شیرازی : دو قاشق غذاخوری روناس : یک قاشق چایخوری آب جوش : یک لیوان

طرز تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای روشن

ابتدا کاکائو و حنا و روناس و بابونه شیرازی را با یکدیگر مخلوط نمایید سپس این مواد را آسیاب کنید. به مخلوط آسیاب شده یک لیوان آب جوش اضافه کنید و مواد را هم بزنید و به مدت یک تا دو ساعت مخلوط رنگ موی گیاهی را در مکانی مناسب قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده مخلوط رنگ مو گیاهی را روی موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت ۶۰ دقیقه موهایتان را با کمک آب ولرم بشویید. این رنگ مو پوشش بهتری برای موهای سفید دارد.

.u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663 .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663:active, .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663:hover .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663 .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663 .ctaText .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663 .postTitle .u6d23eb078adbcee5b88f69d8af667663:hover .postTitle
حتما بخوانید: انواع رنگ موی گیاهی به همراه طرز تهیه و روش استفاده

رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن

مدل های رنگ مو قهوه ای روشن

رنگ موی قهوه ای از انواع رنگ موهایی است که برای خانم ها و دختران جوان می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و اگر شما تمایل دارید موهایتان رنگ خاص و بی نظیری داشته باشد بهتر است از این رنگ موی جذاب برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید.
در ادامه مدل هایی از رنگ موی قهوه ای روشن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این رنگ موها نهایت لذت را ببرید.

رنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آنرنگ موی قهوه ای روشن و فرمول ترکیبی آن

در این مطلب با انواع مدل ها و فرمول گیاهی رنگ موی قهوه ای روشن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا و شیک نهایت لذت را ببرید و بتوانید با کمک این فرمول گیاهی موهایتان را به رنگ قهوه ای روشن در آورید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها