ماه آینده منتظر قوی‌ترین تراشه جهان باشید: اسنپدراگون 845


موبنا – همه رسانه های خبری طی هفته‌های اخیر اعلام کردند که شرکت کوالکام در حال ساخت قوی‌ترین تراشه موبایلی جهان موسوم به «اسنپدراگون 845» است و این پرچمدار را سال 2018 میلادی جایگزین «اسنپدراگون 835» می‌کند. در شایعات اولیه اعلام شده است که سامسونگ نخستین شرکتی خواهد بود که این تراشه در اختیار می‌گیرد و آن...

موبنا – همه رسانه های خبری طی هفته‌های اخیر اعلام کردند که شرکت کوالکام در حال ساخت قوی‌ترین تراشه موبایلی جهان موسوم به «اسنپدراگون ۸۴۵» است و این پرچمدار را سال ۲۰۱۸ میلادی جایگزین «اسنپدراگون ۸۳۵» می‌کند. در شایعات اولیه اعلام شده است که سامسونگ نخستین شرکتی خواهد بود که این تراشه در اختیار می‌گیرد و آن را از طریق گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» در اختیار کاربران می‌گذارد.

ماه آینده منتظر قوی‌ترین تراشه جهان باشید: اسنپدراگون 845

شرکت آمریکایی کوالکام که به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان تبدیل شده است امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» اوایل ماه دسامبر در «نشست فناوری اسنپدراگون» به صورت رسمی معرفی می‌شود. تاریخ برگزاری این نشست ۴ تا ۸ دسامبر اعلام شده است و شرکت مذکور قصد دارد کارشناسان و رسانه‌های خبری را در این چهار روز در شهر هاوایی گرد هم آورد.

لازم به ذکر است پیشرفته‌ترین تراشه کنونی شرکت کوالکام یعنی «اسنپدراگون ۸۳۵» اوایل سال جاری میلادی در کنفرانس جهانی CES 2017 معرفی شد و هم‌اکنون قرار است مدل جدیدتر آن یک ماه زودتر معرفی شود. البته معرفی این محصول به معنی ورود آن به بازار نیست و کاربران می‌بایست تا زمان عرضه مدل جدید سری گوشی‌های پیشرفته «گلکسی اس» سامسونگ منتظر بمانند.

ماه آینده منتظر قوی‌ترین تراشه جهان باشید: اسنپدراگون 845

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در