رشد کم‌رمق نرخ انواع سکه و دلار در بازار


رشد کم‌رمق نرخ انواع سکه و دلار در بازار

به گزارش صنعت نویس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) و تا لحظه تنظیم این خبر با 100 تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه یک میلیون و 315 هزار و 300 تومان فروخته می...

به گزارش صنعت نویس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) و تا لحظه تنظیم این خبر با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می شد. نیم سکه با یک هزار و ۴۰۰تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه ۶۷۳ هزار و ۳۰۰ و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با هزار تومان افزایش، ۳۸۲ هزار و ۳۰۰ تومان ارزشگذاری شد.
قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۸۰ تومان کاهش، ۱۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده بود.
صرافی های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۲ تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه ۴ هزار و ۵۸ تومان می فروختند. همچنین قیمت داد و ستد هر یورو با ۶ تومان رشد و هر پوند با ۳۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ترتیب ۴ هزار و ۷۹۸ و ۵ هزار و ۴۲۹ تومان تعیین شده بود.
منبع:ایبنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امشب ماه صورتی را در آسمان ببنید