تسلا مدل ایکس، نمادی از خودروهای آینده | فیلم


کراس اوور الکتریکی تسلا تابستان 2015 معرفی و اوایل سال 2016 روانه بازار خواهد شد. تاکنون تنها به اطلاعات مدل کانسپت این خودرو استناد می‌کردیم اما حالا جزئیات جدیدی از نسخه تولیدی آن هم اعلام شده است. این خودرو با ترکیبی از عملکرد یک شاسی‌بلند اسپرت با گنجایش هفت سرنشین با عملکرد غیرقابل انتظار یک خودروی الکتریکی شکل می‌گیرد. درهای عقب...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تسلا مدل ایکس، نمادی از خودروهای آینده | فیلم

اتومبیل خودران تسلا جهان اطراف را چگونه می‌بی...

تسلا مدل ایکس، نمادی از خودروهای آینده | فیلم

اتومبیل تسلا مخصوص کودکان | فیلم...

تسلا مدل ایکس، نمادی از خودروهای آینده | فیلم

سیستم ناوبری خودکار تسلا پیرامون خود را چگونه...

کراس اوور الکتریکی تسلا تابستان ۲۰۱۵ معرفی و اوایل سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد. تاکنون تنها به اطلاعات مدل کانسپت این خودرو استناد می‌کردیم اما حالا جزئیات جدیدی از نسخه تولیدی آن هم اعلام شده است.

این خودرو با ترکیبی از عملکرد یک شاسی‌بلند اسپرت با گنجایش هفت سرنشین با عملکرد غیرقابل انتظار یک خودروی الکتریکی شکل می‌گیرد. درهای عقب بازشونده به سبکِ بال پرندگان که تسلا آن را بال شاهین (falcon wing) می‌نامد، به احتمال زیاد در مدل تولیدی هم حفظ خواهند شد.

این ویژگی به سرنشینان ردیف دوم و سوم اجازه می‌دهد به سهولت به خودرو وارد یا از آن خارج شوند. در حالی که این درها برای فضاهای پارکینگ تنگ مزیت خوبی به شمار می‌روند، در پارکینگ‌های با سقف کوتاه باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند.

تسلا مدل ایکس، نمادی از خودروهای آینده | فیلم

تسلا | تگ

مدل X با باتری‌ها و گزینه‌هایی مشابه سدان مدل S عرضه می‌شود. این یعنی مدل پایه با باتری‌های ۶۰ کیلووات ساعت مجهز به موتور الکتریکی ۳۷۶ اسبی و ۴۹۰ نیوتن متری می‌باشد. برد این مدل ۳۶۲ کیلومتر است. مدل بالاتر با باتری‌های ۸۵ کیلووات ساعت با همان موتور تنها برد بیشتر ۴۷۴ کیلومتری را تقدیم می‌کند. سرانجام مدل دو موتوره که مجموعاً ۶۹۱ اسب قدرت و ۹۳۱ نیوتن متر گشتاور دارد و انتقال نیرو به هر چهار چرخ انجام می‌شود. میزان برد مسافت این مدل هم با یک بار شارژ کامل باتری‌ها به ۳۸۰ کیلومتر خواهد رسید.

(۱۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : اتومبیل خودران تسلا, تسلا موتورز, خودروی تسلا, کراس اوور الکتریکی تسلا

11
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی