هفته بازی پاریس کلید خورد

دور هشتم «هفته بازی‌های پاریس» از دیروز کار خود را شروع کرد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، «هفته بازی‌های پاریس» 2017 که از دیروز یکم نوامبر شروع به کار کرده و تا پنجم همین ماه به کار خود ادامه می‌دهد برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی مجموعه‌ای کامل از بازی‌های جهان را ارایه می‌کند.

هفته بازی‌های پاریس که به عنوان PGW شناخته می‌شود مکانی سالانه برای ارایه بازی‌های ویدیویی است که در اکسپو پورت پاریس برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در عین حال مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های مربوط به این بازی‌ها را گرد آورده‌است.

کتاب‌های جذاب، مقاله‌ها، راهنمای بازی‌ها، کمیک‌بوک‌هایی درباره بازی‌های کامپیوتری، کتاب‌های راه حل بازی‌ها و حقه‌ها...همه وهمه در قالب بزرگترین کتاب فروشی بازی‌های کامپیوتری در هفته بازی پاریس گردآوری شده‌اند.

هفته بازی پاریس کلید خورد

این مجموعه که از سال 2010 شروع به کار کرده امسال در هشتمین سال برگزاری خود برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌است. از جمله در نشست مطبوعاتی سونی برای معرفی بازی‌های در راه که یک روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه برگزار شد، اطلاعات جالبی درباره بازی‌های در دست انتشار ارایه شد.

شمار بازدید کنندگان از این نمایشگاه هر سال بیشتر می‌شود و سال پیش 310 هزار نفر از این رویداد پنج روزه بازدید کردند.

این نمایشگاه یکی از پنج نمایشگاه بزرگ بازی‌های ویدیویی در جهان است. نمونه مشابه این نمایشگاه در آمریکا امسال میزبان 68 هزار نفر بازدید کننده بود. نمایشگاه بازی‌های توکیو نیز سال پیش 271 هزار نفر را به خود جلب کرده بود. با این حال نمایشگاه گیمزکام آلمان بیش از 345 هزار بازدید کننده داشت.

هفته بازی‌های پاریس در فضایی به وسعت 80 هزار متر مربع برگزار می‌شود و امسال 182 شرکت کننده در غرفه‌های خود تازه‌های بازی‌های جهانی را ارایه می‌کنند.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج