وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو


 وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو

باید از ولایت حضرت امام خمینی حداکثر استفاده را نموده و به وظیفه شرعی خود که اعتقاد وپیروی از ولایت فقیه است عمل نماییم ]]>

وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو
باید از ولایت حضرت امام خمینی حداکثر استفاده را نموده و به وظیفه شرعی خود که اعتقاد وپیروی از ولایت فقیه است عمل نماییم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو
بسمه تعالی


با سپاس بیکران به خداوند متعال وبرگزیده برحقش خاتم پیامبران حضرت محمد ( ص) و با سلام و سپاس به ائمه معصومین و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهانگیر ایران،وصیت نامه خود را به شرح زیر که در درجه اول وصی ماها برادران پاسدار وبسیجی وجوانانند و امت حزب الله می باشد ,تنظیم می کنم.

ما وارث ایرانی خراب شده توسط شاهان و دشمنانمان درجنگ تحمیلی هستیم, کشوری اسلامی با رهبری الهی که با یک جمله ی:" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. " پشت ابرقدرتها را به لرزه درمی آورد می باشیم.

باید از ولایت حضرت امام خمینی حداکثر استفاده را نموده و به وظیفه شرعی خود که اعتقاد وپیروی از ولایت فقیه است عمل نماییم و هر روز دست به دعا برای طول عمر امام امت و فرج حضرت مهدی عج و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی ( عج) را با آرزوی تشکیل لشکر و تیپهای جند الله برای تحقق فتوای اخیر امام امت مبنی بر واجب کفائی بودن مسئله شرکت در جنگ ؛دعا کنیم وعمل مان نیز در این راستا باشد.

به امید پیروزی که حمله سراسری در تمام جبهه ها شروع وانشاء الله تا آزادی قدس و شکست آمریکا به پیش رفته ,و انقلاب را به تمام جهان صادر کنیم .

و اما جبهه و برداشتی که تا به امروز از جبهه داشته ام خیلی خلاصه بیان می کنم:

جبهه دانشگاهی است که با قلم گلوله و با رنگ خون ودر سرزمین کربلا ترسیم ونقش بسته است و مکانی است مقدس ومحل قطع و بریدگی از تمام وابستگیهای دنیاست و تنها وابستگی و عشق به خداست و تمامی کارها به خاطر خداودر جهت لقا ء الله . محل امتحان و آزمایش ما انسانهای خطاکار توسط خداوند متعال است که انشاء الله بتوانیم از این امتحان رو سیاه بیرون نیائیم .

مطالبی که لازم است عرض کنم به صورت خلاصه ذیلا می آورم :


1.با آنکه لیاقت شهید شدن و در صف شهد ا قرار گرفتن را حتی خیلی بعید می بینم لکن اگر شهید شدم در قطعه شهدا خوی و زیر پای برادران شهیدم دفنم کنند و یکی از علمای خوی که بر نفس خویش بیشتر مسلط است نمازم را بخواند ( در صورت امکان آقای قراجه ای )


2. برادران نسبت به حفظ وحدت وانسجام خود و پیروی از روحانیت مبارز که علمداران واقعی انقلاب اسلامی هستند کوشا بوده و برای طول عمر امام امت و اتصال انقلا ب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی ( عج) دعا کنند .


3. آن برادرانیکه احتمالا در حق ایشان سوء ظن داشته ام و یا خدای نکرده غیبتی کرده ام طلب عفو می نمایم و امیدوارم حلالم کنند .

4.از تک تک برادران واحدتدارکات تقاضای عاجزانه دارم که هرروز به فعالیت خود افزوده و اگر از من بدی دیده اند حلالم کنند .


5. تمام قرضهائی که احیانا دارم به دلیل عدم حافظه نمی توانم ذکر نمایم و خانواده ام موظف است اگر از برادران کسی طلب حقی از بابت من بکنند, بپردازند .


6. چون بدون زیارت و با آرزوی زیارت کربلا از این دنیا میروم خواهش میکنم که انشاء الله بعد از آزادی کربلا عکس مرا به عنوان زائر امام حسین ( ع) ,بزرگ آموزگار شهادت به کربلا برده و در زیر پای امام ( ع) نصب نمائید و در زیرش جمله ( با آرزوی زیارت تو شهید شدم یا حسین) را بنویسید .


قربانعلی شرفخانلو

 وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو

 وصیت نامه شهید قربانعلی شرفخانلو



درباره شهید

زندگی نامه شهید قربانعلی شرفخانلو فرمانده واحد تدارکات لشکرمکانیزه 31عاشورا


شهید قربانعلی شرفخانلو در سال1338 درمحله "آستانه ی علی" شهر خوی به دنیا آمد.



خانواده ی شرفخانلو مذهبی بود و نماز و روزه الفبای زندگی آنان را تشکیل می داد . پدرش از صبح خیلی زود تا پاسی ازشب فرش می بافت. او اندکی که بزرگتر شد باتیغک فرشبافی آشنا شد . قبل از رفتن به مدرسه او یک فرشباف کوچک بود واز کوچکی با کار آشنا شد . هر روز بعد از رفتن به مدرسه او در کارگاه قالیبافی مشغول کار می شد . از روزی که به مدرسه راه یافت با مکتب انسان ساز اسلام آشنا شد .

اودر جلسات مذهبی مسجد "آستانه علی "شرکت می کرد .با حضور در مسجد وارتباط باافراد مومن ,با مبانی اسلام ومکتب تشیع آشنا شد,این آشنایی باعث شداو به افکار واندیشه های امام خمینی(ره) گرایش پیدا کند.

با اوجگیری انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره)در براندازی حکومت پهلوی فعالانه نقش داشت .اواز آغاز مبارزه تا زمان شهادتش لحظه ای به راحتی خود نیندیشید و تمام توان خود را برای به ثمر رساندن وتثبیت انقلاب به کار بست .

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اندک زمانی معلم بود و در عرصه تعلیم وتربیت فعالیت می کرد .

بعد ها که به شهادت رسید دانش آموزانش در سوگ شهادتش چه حرفها از ایمان و صبر و تقوای او نگفتند و اشکها که نریختند .


او راههای رسیدن به تعالی را پیمود وبه سربازان عاشق امام زمان ( ع) پیوست و لباس پرقداست پاسداری را به تن کرد . در قسمتهای مختلف سپاه خدمت کرد وبعد از آن ازطرف سپاه آذربایجان غربی به جهاد سازندگی قره ضیاءالدین مامور شد تا برای مردمی که سالهای طولانی ,حاکمیت فقر وجهل و ظلمت را تجربه کرده بودند,مرهمی باشد.اوصمیمانه به مردم خدمت می کرد و مردم نیز عاشقانه او را دوست داشتند.

پس از آن مدت کوتاهی شهردار قره ضیاء الدین شد اما با توجه به نیاز سپاه دوباره به این نهاد بازگشت و به عنوان مسئول تدارکات ناحیه و عضو شورای فرماندهی سپاه خوی مشغول خدمت شد .

قربانعلی ماندن در شهر و دوری از جبهه را تحمل نمی کرد. در آبانماه سال 1361 برای تحقق تنهاآرزویش راهی جبهه شد . در مرحله مقدماتی عملیات والفجر مقدماتی مسئول تدارکات تیپ 3 لشکر31عاشورا بود.درعملیات والفجر یک مسئول تدارکات لشکر عاشورا شد و در این عملیات به شهادت رسید.

حماسه‌ای به نام پدر

اشتباه می کنید من زنده ام کتاب زندگی شهید علی شرفخانلومنبع:فاتحان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر