سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش


خبرگزاری شبستان:سازمان ملل متحد تأکید کرد گروه تروریستی داعش 741 شهروند غیر نظامی را در جنگ موصل اعدام کرده و این گروه تروریستی در جریان حمله نظامی نه ماهه برای آزادسازی شهر موصل مرتکب جنابات بین المللی شده است.

سرویس : جهان اسلام - خاورمیانه زمان : ۱۳۹۶/۸/۱۲ - ۱۳:۰۸ شناسه خبر : ۶۶۶۸۶۷

سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش
خبرگزاری شبستان:سازمان ملل متحد تأکید کرد گروه تروریستی داعش ۷۴۱ شهروند غیر نظامی را در جنگ موصل اعدام کرده و این گروه تروریستی در جریان حمله نظامی نه ماهه برای آزادسازی شهر موصل مرتکب جنابات بین المللی شده است.
سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سومریه نیوز» دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد: «تعداد زیادی شهروند غیر نظامی در جریان جنگ گروه تروریستی داعش با نیروهای عراقی تحت حمایت بین المللی که شکست داعش را به دنبال داشت، در شهر موصل کشته شده اند».


«زید رعد الحسین» نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: «افرادی که مسئولیت ارتکاب این جنایات را به عهده دارند، باید پاسخگوی اعمال جنایتکارانه خود باشند».


این کمیساریا گفت: گزارش این سازمان که پس از شکست داعش تنظیم شده است شامل: «اظهارات شهود مستقیم، اسناد و مدارک آدم ربایی دسته جمعی غیرنظامیان ، استفاده از هزاران نفر از مردم بی گناه به عنوان سپر انسانی ، بمباران عمدی مناطق مسکونی غیرنظامی و هدف قرار دادن بی رویه غیر نظامیانی که در تلاش برای فرار از شهر موصل بوده اند» می شود.


«یان کوبیش» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق گفت: «این گزارش بر ادله ارتکاب جنایات وحشیانه داعش علیه شهروندان غیرنظامی مستند است و با وجود اینکه گروه تروریستی داعش این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کرده بود اما در حقیقت به دنبال تخریب و ویرانی کامل آن در پایان کار بود».

پایان پیام/478
سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش
سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش سازمان ملل متحد: اعدام 741غیرنظامی در جریان نبرد موصل توسط گروه تروریستی داعش
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
غیرنظامیان
|
آزاد سازی موصل
|
سازمان ملل متحد
|
گروه ترویستی داعش
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید