مربی تیم خونه به خونه : گل‌گهری‌ها دست از کارهای زشت غیر فوتبالی بردارند


مهرداد خانبان در مورد بازی اینن تیم مقابل گل گهر سیرجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: شرایط در سیرجان به هیچ وجه حرفه ای و خوب نبود.ورزشگاه امام علی سیرجان شرایط برگزاری بازی در حد بین المللی را ندارد. از شرایط چمن تا افراد غیر مسئولی که ورزشگاه را با محله خود اشتباه گرفته و هر طوری که می خواستند جولان می...

مهرداد خانبان : شاید از سال آینده جایزه بهترین جادوگر سال به فیفا اضافه شود!

مربی تیم خونه به خونه : گل‌گهری‌ها دست از کارهای زشت غیر فوتبالی بردارند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۰
مربی تیم خونه به خونه : گل‌گهری‌ها دست از کارهای زشت غیر فوتبالی بردارند

مربی تیم فوتبال خونه‌به خونه بابل گفت: شاید هم با مستنداتی که ما تهیه کردیم و با رسانه ای شدن آن، از سال آینده یک جایزه بهترین جادوگری سال فوتبال نیز به جایزه‌های فیفا اضافه شود!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد خانبان در مورد بازی اینن تیم مقابل گل گهر سیرجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت:

شرایط در سیرجان به هیچ وجه حرفه ای و خوب نبود.ورزشگاه امام علی سیرجان شرایط برگزاری بازی در حد بین المللی را ندارد. از شرایط چمن تا افراد غیر مسئولی که ورزشگاه را با محله خود اشتباه گرفته و هر طوری که می خواستند جولان می دادند؛ همه و همه باعث شده بود تا در کنار رقابت در مستطیل سبز، یک رقابت غیر ورزشی و چالشی را هم در بیرون از زمین پشت سر بگذاریم.

مهرداد خانبان افزود:

در جریان برگزاری مسابقه برخی افراد غیرمسئول و هیچ کاره و در راس همه آنها یک فرد که مشخص نبود چه کاره هست و برای همه تعیین تکلیف می‌کرد، به دفعات تمرکز ناظر و عوامل بازی را به هم زده و با اقدامات خود فضا را متشنج می کرد. او هر کاری دلش خواست در مقابل عوامل حراست انجام داده و انگار برای ایجاد جار و جنجال در کنار زمین ماموریت داشت!

مهرداد خانبان تاکید کرد:

ابتدا این فرد را در قامت عکاس باشگاه گل گهر مشاهده کردیم و سپس در جریان نیمه اول مسابقه وی عکاسی را رها کرده و به پشت دروازه تیم ما رفته و در حین یکی از حملات خونه به خونه که گلر ما حواسش نبود، مایع مشکوکی را به درون دروازه ریخت! در بین دو نیمه نیز مانع از انجام وظایف عکاس و مدیر رسانه‌ای خونه به خونه شده و در نهایت هم با کتک کاری قبل از برگزاری کنفرانس خبری جواد نکونام آشوب به پا کرده و مانع از برگزاری کنفرانس خبری بعد از مسابقه شد.

مربی تیم خونه به خونه بابل یادآور شد:

همواره طی سالهای اخیر شنیده بودیم که در لیگ دسته اول فوتبال که رسانه ها خیلی به آن نمی پردازند، برخی اهالی فوتبال در تیم های مختلف به ابزارهای جادوگری متوسل شده و به وسیله‌ آنها می خواهند نتیجه بگیرند. به شخصه تا به حال این مسائل را از نزدیک ندیده بودم اما در این بازی از نزدیک با برخی از این روش ها آشنا شده و تعجب می کنم چطور در زمانه ای که علم و تخصص در فوتبال روز دنیا حرف اول و آخر را می زند برخی تیم ها به این مسائل متوسل شده و همچنان می‌خواهند در فوتبال با سحر و جادوگری نتیجه بگیرند! شاید هم با مستنداتی که ما تهیه کردیم و با رسانه ای شدن آن، از سال آینده یک جایزه بهترین جادوگری سال فوتبال نیز به جایزه‌های فیفا اضافه شود!

مهرداد خانبان افزود:

اتفافات سیرجان به هیچ وجه شایسته اسم فوتبال و افراد فوتبالی که روی نیکمت تیم میزبان نشسته بودند نبود هرچند که طبق برخی شنیده ها گمان می کنم برخی افراد غیر فوتبالی و تصمیم گیرنده در گل گهر پشت پرده این مسائل و اتفاقات باشند. همانطور که گفتم عکس و مدارک اقدامات زشت و غیرفوتبالی سیرجانی ها را تهیه و در اختیار داریم و مطمئنا آنها را برای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و مقامات ارشد ارسال می کنیم تا آنها هم از نزدیک ببیند در لیگ دسته اول چه خبر است و چه می گذرد.

مهرداد خانبان ادامه داد:

گل گهر تا قبل از دیدار با خونه به خونه در رده دوازدهم قرار داشت و با خوش شانسی بازی را مساوی کرد و جالب اینکه آنها این کارها را می کنند تا حریفان را شکست دهند! به دوستان مسئول در گل گهر توصیه می‌کنم دست از این کارهای عجیب و زشت غیرفوتبالی برداشته و از راه های فنی و تاکتیکی به دنبال موفقیت باشید چرا که در غیر این صورت اگر این کارها نتیجه بخش بود امروز گل گهر با اختلاف در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داشت و رکورد سریع ترین صعود به لیگ برتر را هم می‌شکست. اگر این ابزارها برای موفقیت فوتبالی نتیجه می‌داد امروز به جای یک رقابت سالم فوتبالی، شاهد هنرنمایی جادوگران در لیگ جادوگری ایران بودیم!

مهرداد خانبان در خصوص شرایط چمن ورزشگاه گفت:

چمن بسیار بلند و سنگین بود تا جایی که قبل از بازی و در هنگام گرم کردن بازیکنان به همراه رجبی به سمت داور مسابقه رفته و نسبت به این موضوع اعتراض کردیم که زرگر در پاسخ به ما گفت من هم این موضوع را قبول دارم و حرکت توپ را تست هم کرد اما گفت الان دیگر نمی‌شود کاری کرد!
همواره ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق فدراسیون اعلام کرده اند در صورت داشتن مدارک مستند با بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها در فوتبال مبارزه خواهند کرد. ما این مستندات را داریم؛ پس این گوی و این میدان!

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی , لیگ آزادگان
برچسب ها : تیم فوتبال خونه‌به خونه, گل گهر سیرجان, مربی تیم خونه به خونه, مربی تیم فوتبال خونه‌به خونه بابل, مهرداد خانبان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)