هیوندای سانتافه اسپرت، مجهز شده برای آفرود | فیلم


به عنوان یک کراس‌اور پنج سرنشینه جادار، طبقه‌بندی هیوندای سانتافه اسپرت 2018 از نظر سایز در گروه فعلی عجیب به نظر می‌رسد؛ این خودرو بین هیوندای توسان و هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد، ولی در آن خبری از ردیف سوم (مانند همتای مسن‌تر) نیست. شکل و شمایل آن کراس‌اور دو ردیفی سایزمتوسط، فضای رقابت با خودروهای فورد اِج و نیسان مورانو را برای هیوندای...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

هیوندای سانتافه اسپرت، مجهز شده برای آفرود | فیلم

نگاهی به خودروی جدید هیوندای آی ایکس 20 | فیل...

هیوندای سانتافه اسپرت، مجهز شده برای آفرود | فیلم

هیونداى سانتافه مخصوص برف و یخ نوردى در قطب ج...

هیوندای سانتافه اسپرت، مجهز شده برای آفرود | فیلم

تبلیغ شرکت هیوندای + فیلم...

به عنوان یک کراس‌اور پنج سرنشینه جادار، طبقه‌بندی هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ از نظر سایز در گروه فعلی عجیب به نظر می‌رسد؛ این خودرو بین هیوندای توسان و هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد، ولی در آن خبری از ردیف سوم (مانند همتای مسن‌تر) نیست. شکل و شمایل آن کراس‌اور دو ردیفی سایزمتوسط، فضای رقابت با خودروهای فورد اِج و نیسان مورانو را برای هیوندای به وجود آورده است. خودروساز کره‌ای دو گزینه پیشرانه از سانتافه اسپرت ارائه می‌دهد که تفاوت زیادی در پکیج و امکانات اضافی دارند. طبق نظر کارشناسان موتورترند، این تفاوت برجسته و چشمگیر است.

هیوندای سانتافه اسپرت، مجهز شده برای آفرود | فیلم

سانتافه | تگ

هیوندای سانتافه اسپرت از پیشرانه پایه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر ۱۸۵ اسب‌بخاری و با گشتاور ۲۴۱ نیو‌تن‌متر قدرت می‌گیرد. گزینه ۲.۰ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ، ۲۴۰ اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متری را رقم می‌زند؛ این مورد شبیه به پیشرانه تنفس طبیعی پایه به سیستم انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. گزینه دوچرخ محرک به عنوان استاندارد موجود است؛ در حالی که گزینه تمام‌چرخ محرک هم برای هر چهار ویرایش وجود دارد. قبل از اینکه مدل ۲۰۱۷ هیوندای سانتافه اسپرت مورد بازنگری و دگرگونی قرار بگیرد، پیشرانه ۲.۰ لیتری آن ۲۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۲ نیو‌تن‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کرد؛ درحالی که پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۴ لیتری، قدرت و گشتاور اضافی ۵ اسب‌بخار و ۴ نیوتن‌متر تولید می‌کرد. در اینجا دو ویرایش کاملا متفاوت (مدل پایه: سانتافه اسپرت دوچرخ محرک ۲.۴ لیتری و بالاترین مدل: سانتافه اسپرت تمام‌چرخ محرک ۲.۰ لیتری آلتیمیت) مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

(۱۶)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ شرکت هیوندای, خودروی هیوندای, کانسپت هیوندای, هیوندای سانتافه

16
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی