انتشار تیزر کانسپت جدید لامبورگینی


انتشار تیزر کانسپت جدید لامبورگینی

طی چند سال گذشته، لامبورگینی و موسسهٔ فناوری ماساچوست (MIT) به‌منظور توسعهٔ جدیدترین و برترین فناوری‌های خودرو با یکدیگر همکاری کرده‌اند. یکی از این فناوری‌ها، طیفی از کامپوزیت‌های فورج‌کاری شده است که سال گذشته توسط مدیرعامل لامبورگینی یعنی آقای «استفانو دومینیکالی» معرفی شد و می‌تواند در ساخت قطعات مختلف خودرو از تعلیق گرفته تا...

طی چند سال گذشته، لامبورگینی و موسسهٔ فناوری ماساچوست (MIT) به‌منظور توسعهٔ جدیدترین و برترین فناوری‌های خودرو با یکدیگر همکاری کرده‌اند. یکی از این فناوری‌ها، طیفی از کامپوزیت‌های فورج‌کاری شده است که سال گذشته توسط مدیرعامل لامبورگینی یعنی آقای «استفانو دومینیکالی» معرفی شد و می‌تواند در ساخت قطعات مختلف خودرو از تعلیق گرفته تا پیستون مورداستفاده قرار گیرد؛ اما این همکاری به پایان نرسیده است زیرا به‌تازگی لامبورگینی تیزری از کانسپت جدید خود را منتشر کرده که برای اولین بار در کنفرانس EMTech MIT در تاریخ 6 نوامبر برابر با 15 رونمایی خواهد شد. هرچند از این تصویر جزئیات دقیقی مشخص نیست اما نشان می‌دهد که این کانسپت یک کوپهٔ دودر است و پیش‌نمایشی از خودروهای اسپرت آینده را ارائه می‌کند. در این تصویر می‌توان سه LED زاویه‌دار را مشاهده کرد که به‌عنوان چراغ‌های روشنایی در روز در طرفین دماغه قرار گرفته‌اند. در مرکز دماغه لوگوی گاو خشمگین لامبورگینی به شکل برجسته‌ای کار شده درحالی‌که در این تصویر چراغ‌های مستطیل شکلی هم دیده می‌شود که البته کمتر از دی‌لایت‌ها مشخص هستند.

انتشار تیزر کانسپت جدید لامبورگینی

فعلاً ویژگی‌های این کانسپت مشخص نیست اما لامبورگینی وعده داده است که این خودروی اسپرت آینده خواهد بود. همچنین سازندهٔ ایتالیایی به تکنولوژی‌های جدید هم علاقه‌مند است و به همین دلیل انتظار می‌رود این کانسپت به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز باشد. اگر این احتمال صحت داشته باشد، این کانسپت پس از مدل آستریون که در سال 2015 معرفی شد، دومین ساختهٔ هیبریدی لامبورگینی خواهد بود. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که جانشین مدل اوراکان اولین خودروی اسپرت تولیدی لامبورگینی با قوای محرکهٔ هیبریدی خواهد بود. انتظار می‌رود این سوپراسپرت جدید در سال 2022 معرفی گردد و به‌منظور کاهش وزن در آن از تکنولوژی جدید باطری استفاده شود. علاوه بر این، احتمالاً جانشین اوراکان توانایی حرکت به‌صورت تمام الکتریکی را هم خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر