افزایش 69 درصدی کمک حامیان به فرزندان محسنین


افزایش 69 درصدی کمک حامیان به فرزندان محسنین

تبریز- مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از کمک حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد و از افزایش 69 درصدی کمک حامیان به فرزندان محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی بابیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام در شش‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: کمک حامیان استان آذربایجان شرقی به ایتام نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ هزار حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از چهار هزار و ۱۱۸ کودک بی‌سرپرست را بر عهده گرفتند.

کلامی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: اکنون ۱۵ هزار و ۸۳۷ حامی طرح محسنین حمایت از هفت هزار و ۵۴۱ فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی برعهده‌گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی بیان کرد: حامیان محسنین در شش‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فرزندان نیازمند کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه مبلغی را به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی