نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس


نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

از نظر ساختاری گوشی هوشمند آیفون 8 را باید نسل چهارم آیفون 6 به حساب آورد. اگرچه شرکت اپل مدعی است که این گوشی جدید یعنی آیفون 8 از طراحی کاملا جدید بهره می برد اما این تنها حرفی است که مسئولان این شرکت می زنند که جالب است بدانید که این حرف را آن […] نوشته نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

از نظر ساختاری گوشی هوشمند آیفون ۸ را باید نسل چهارم آیفون ۶ به حساب آورد. اگرچه شرکت اپل مدعی است که این گوشی جدید یعنی آیفون ۸ از طراحی کاملا جدید بهره می برد اما این تنها حرفی است که مسئولان این شرکت می زنند که جالب است بدانید که این حرف را آن ها در خصوص آیفون ۶ اس و آیفون ۷ نیز می گفتند.

تنها تغییری که در این مدل جدید آیفون اعمال کرده اند وجود پنل پشت شیشه ای است و به جز این، ویژگی به خصوص دیگری ندارد. ترکیب شیشه ای که در پشت این مدل جدید آیفون به کار رفته است به مراقبت سنگین تر از ساختار آلومینیومی در گوشی آیفون ۷ بوده اما این تفاوت وزن آن قدر فاحش نیست که آزار دهنده باشد.

نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاسحتی این اضافه وزن باعث شده است که در دین گرفتن این گوشی موبایل جدید نسبت به مدل های قبلی خیلی راحت تر باشد. شرکت مربوطه یعنی اپل مدعی است که این ترکیب شیشه ای از ها زمان دیگری در مدل های قدیمی تر این گوشی محکم تر است اما با حرکت دادن و جا به جا کردن این گوشی در جیب متوجه خش برداشتن آن بودیم.

جالب است بدانید که سنگین ترین گوشی ای که شرکت معروف اپل تولید کرده است آیفون ۸ پلاس است با وزنی بالغ بر ۱۴۸ گرم. گوشی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه می شود اما رنگ طلایی ان بیشتر مایل به کرمی است که مورد استقبال بیشتر کاربران قرار گرفته است.

نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاسبزرگترین مسئله آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در طراحی آن است که مربوط به چهار سال پیش است این در حالی است که رقبایش همچون سامسونگ و ال‌جی پیشرفتی چشمگیری در زمینه طراحی گوشی موبایل های خود داشته‌اند. شاید طراحی آیفون با اضافه شدن شیشه پشتی و تغییر محل قرارگیری آنتن کمی متفاوت از طراحی آیفون ۶ باشد اما در مقایسه با گلکسی S8 و سایر پرچمداران اندرویدی مانند ال‌جی V30 بسیار طراحی از مد افتاده ای دارد.

نقد و بررسی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در واقع رقیب اصلی اپل برای این برای این گوشی های تازه ی سامسونگ و ال جی، آیفون ۱۰ است، اما این کمپانی عنوان کرده که آیفون ۸ هم یک گوشی کاملا هوشمند و به قول معروف پرچمدار است ولی حاشیه زیاد و ابعاد آیفون ۸ چندان برای بازار تلفن‌های رده بالا جذابیت ندارد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان