نماینده خراسان شمالی در رشته پرورش اندام مدال طلا کسب کرد


نماینده خراسان شمالی در رشته پرورش اندام مدال طلا کسب کرد

بجنورد- نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های مستر المپیاد آماتور هنگ‌کنگ مدال طلا کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف حمیدی یکی از ورزشکاران رشته بادی کلاسیک پرورش اندام است که در رقابت‌های مستر المپیاد آماتور هنگ‌کنگ توانست صاحب مدال طلا کسب کند.

گفتنی است، در این رشته ورزشی بیش از ۴۰۰ ورزشکار زن و مرد به رقابت پرداختند که یوسف حمیدی در دسته قدی ۱۷۵ و وزن ۷۷ کیلوگرم در سه دور مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال به‌عنوان تک نماینده استان خوش درخشید.

وی سال گذشته عنوان نایب‌قهرمانی جهان را در رشته بادی کلاسیک در کارنامه خود به ثبت رساند، همچنین سال ۹۴ نیز عنوان هفتمی رقابت‌های جهانی تایلند را از آن خود کرد.

این قهرمان ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این رقابت‌ها با هزینه شخصی خود و گرفتن ۱۵ میلیون تومان وام اعزام شدم و توانستم مدال طلا را به دست آورم.

نماینده خراسان شمالی در رشته پرورش اندام مدال طلا کسب کرد

یوسف حمیدی بابیان اینکه به مدت چهار سال است حرفه‌ای به این ورزش می‌پردازد، گفت: ابتدای فعالیت در رشته بدن‌سازی این ورزش را انجام می‌دادم و سپس بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک که از دیگر شاخه‌های این رشته است به آن روی آوردم.

حمیدی افزود: برای حضور در این رقابت‌ها از بهمن‌ماه سال گذشته رژیم و تمرین و تا زمان مسابقه چهار ساعت تمرین در روز داشت.

وی بیان کرد: این ورزش پرهزینه و قبل اعزام انواع رژیم غذایی گران‌قیمت، مکمل و غیره را مصرف می‌کرده است.

این قهرمان ورزشی از مسئولان ورزشی خراسان شمالی خواست تا حمایت بیشتری از این ورزش داشته باشند.

حمیدی اظهار کرد: این رشته ورزشی دارای ورزشکاران با پتانسیل و مستعدی است که با اندک حمایت و توجه مسیر رشد و پیشرفت را هموار می‌کنند.

وی گفت: وضعیت این ورزش در استان ضعیف شده و پیش‌ازاین بهتر به آن می‌پرداختند، البته تمام امورات به اعتبارات بازمی‌گردد و اگر بتوان بیشتر در این ورزش هزینه کرد قطعاً نتایج بهتری نیز کسب خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا