موتورسیکلت جدید هوندا NSC +عکس


موتورسیکلت جدید هوندا NSC +عکس

جدیدترین محصول هوندا، در کلاس موتورسیکلت‌های استاندارد معرفی شد. این محصول، فصل تازه‌ای در میان تولیدات هوندا خواهد بود.

جدیدترین محصول هوندا، در کلاس موتورسیکلت‌های استاندارد معرفی شد. این محصول، فصل تازه‌ای در میان تولیدات هوندا خواهد بود.

پس از چندین تیزر کوتاه، بالاخره موتورسیکلت جدید هوندا موسوم به پروژه‌ی نئو اسپرتس کافه (Neo Sports Cafe) رسما رونمایی شد. این موتورسیکلت که در کلاس استاندارد بدون پوشش پیشرانه (Naked) یا رودستر قرار می‌گیرد، زودتر از موعد مقرر، یعنی قبل از نمایشگاه موتور سیکلت میلان ۲۰۱۷ (EICMA) معرفی شد.
اولین تصاویر محصول جدید هوندا که به پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی مجهز است در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ منتشر شد. با نگاهی دقیق، مشخص شد که این تصاویر با تیزر ویدئوی منتشرشده، متفاوت است، بخصوص در این تصاویر، آینه‌های موتورسیکلت موجود در تیزر ویدئویی دیده نمی‌شوند. از دیگر موارد تغییر داده‌شده می‌توان به چراغ‌های راهنما، قسمت نگهدارنده‌ی پلاک و چراغ جلو اشاره کرد. شاید بتوان گفت مدلی که در نمایشگاه موتورسیکلت میلان ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود با تصاویر منتشرشده‌ی امروز تفاوت خواهد داشت. با توجه به تیزرهای پروژه‌ی NSC و تأکید بر رونمایی آن در تاریخ ۱۵ آبان، احتمالا محصول جدید هوندا به‌زودی به فروش گذاشته خواهد شد.

موتورسیکلت جدید هوندا NSC +عکس

با نگاهی کوتاه به تصاویر، شباهت NSC به مدل مفهومی CB4 که در نمایشگاه موتورسیکلت میلان ۲۰۱۵ معرفی شده بود، مشخص می‎شود. بزرگ‌ترین تفاوت این دو موتورسیکلت پیشرانه‌های آنان است که به نظر می‌رسد NSC از پیشرانه‌ی حجیم‌تری استفاده می‌کند.
تیم تحریریه‌ی وب‌سایت MCN ادعا می‌کنند که پیشرانه‌ی NSC، همان پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی ۹۹۸ سی‌سی مدل CBR1000RR است. مقامات هوندا در مورد پیشرانه اطلاعاتی نداده‌اند و فقط به گفتن یک جمله‌ی کوتاه بسنده کرده‌اند: پروژه‌ی NSC یک موتورسیکلت استاندارد است که زیبایی و لذت سواری یک موتورسیکلت اسپرت را با نسل جدیدی از پکیج فنی ترکیب می‌کند.

موتورسیکلت جدید هوندا NSC +عکس

«پکیج فنی هوندا» (Honda motorcycle package) مورد هیجان‌انگیزی به‌ نظر می‌رسد؛ شاید هوندا با NSC به پرچم‌دار کلاس موتورسیکلت‌های استاندارد تبدیل شود. بدون شک در این کلاس، قدرت و عملکرد بخش مهمی است؛ اما از نظر ظاهر، NSC در برابر رقبایی چون سوزوکی GSX-S1000، کاواساکی Z1000 یا حتی هوندا CB1000R پیروز خواهد بود.

منبع: زومیت


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد