نگاهی به شورولت کامارو کوپو مدل 2018 | فیلم


شورلت گویا یک معیار عملکردی جدید برای سال 2018 در نظر گرفته است این جمله با توجه به تمرکز بی سابقه ای این خودرو ساز در بحث سیستم تعلیق و و آیرودینامیک شورلت کامارو  ZL1 1LE بر اساس تکنولوژی های مسابقه ای و همچنین استفاده از لاستیک های گودیر ایگل F1 سوپراسپرت 3R تابستانه در آن گفته شد. شورلت کامارو  ZL1 1LE را باید بهترین مدل از نظر عملکرد در...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نگاهی به شورولت کامارو کوپو مدل 2018 | فیلم

دوج چارجر، فورد موستانگ و شورولت کامارو ٣ اسط...

نگاهی به شورولت کامارو کوپو مدل 2018 | فیلم

شورولت اس اس 2015 | فیلم...

نگاهی به شورولت کامارو کوپو مدل 2018 | فیلم

رونمایی از شورلت کامارو؛ قاتل ١٠٠٠ اسب بخارى ...

شورلت گویا یک معیار عملکردی جدید برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته است این جمله با توجه به تمرکز بی سابقه ای این خودرو ساز در بحث سیستم تعلیق و و آیرودینامیک شورلت کامارو ZL1 1LE بر اساس تکنولوژی های مسابقه ای و همچنین استفاده از لاستیک های گودیر ایگل F1 سوپراسپرت ۳R تابستانه در آن گفته شد. شورلت کامارو ZL1 1LE را باید بهترین مدل از نظر عملکرد در کامارو ها دانست. در تست های اولیه، شورلت کامارو ZL1 1LE جدید در حدود ۳ ثانیه سریع تر از مدل استاندارد ZL1 کوپه جنرال موتورز است.

نگاهی به شورولت کامارو کوپو مدل 2018 | فیلم

شورولت | تگ

شورلت کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۸ از موتور LT4 سوپر اسپرت ۶٫۲ لیتری با خروجی ۶۵۰ اسب بخار و یک گیربکس شش سرعته دستی استفاده می کند.همچنین در بخش ترمز از ترمز های برمبو با کالیپر قرمز و نشان ۱LE، استفاده شده است. کامارو ZL1 1LE دارای ویژگی های اضافی استاندارد شامل کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم صوتی Bose ،گرم کن صندلی های جلو تهویه و فرمان گرم شونده است.

(۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروی شورولت, شورلت کامارو, شورلت کامارو ZL1 1LE, شورولت ZL1

1
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس