زوزه کشیدن توله گرگ را ببینید | فیلم


زوزه کشیدن توله گرگ را ببینید | فیلم

انسان‌ها گاهی از گرگ‌های وحشی به عنوان حیوان خانگی یا در موارد نادری حیوان کاری نگهداری می‌کنند. گرچه این حیوان به سگ اهلی (که عموماً باور می‌رود از گرگ بین ده تا صد هزار سال پیش تفکیک شده باشد) بسیار نزدیک است اما گرگ در زندگی کنار انسان مانند سگ رام شدگی از خود نشان نمی‌دهد و عموماً به کار بیشتری برای همانقدر قابل اطمینان شدن نیاز دارد....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

زوزه کشیدن توله گرگ را ببینید | فیلم

خیز سرعتی چیتا برای شکار آنتلوپ | فیلم...

زوزه کشیدن توله گرگ را ببینید | فیلم

دانستنی هایی درباره زندگی و تولیدمثل شیرها و ...

زوزه کشیدن توله گرگ را ببینید | فیلم

حمله گرگ به گله بزهای کوهی | فیلم...

انسان‌ها گاهی از گرگ‌های وحشی به عنوان حیوان خانگی یا در موارد نادری حیوان کاری نگهداری می‌کنند. گرچه این حیوان به سگ اهلی (که عموماً باور می‌رود از گرگ بین ده تا صد هزار سال پیش تفکیک شده باشد) بسیار نزدیک است اما گرگ در زندگی کنار انسان مانند سگ رام شدگی از خود نشان نمی‌دهد و عموماً به کار بیشتری برای همانقدر قابل اطمینان شدن نیاز دارد. گرگ‌ها همچنین به فضای بازتری از سگ‌ها نیاز دارند؛ حدود ده تا پانزده مایل مکعب تا بتوانند در آنجا ورزش کنند.

بچه گرگ‌ها را معمولاً در سن کمتر از چهارده روز از مادرشان می‌گیرند و ترجیح بر این است که بزرگ‌تر از بیست و یک روز نباشند. بچه گرگ‌ها در مقایسه با سگ‌ها نیاز بیشتری به اجتماعی شدن دارند و عموماً پس از نوزده روزگی واکنشی به اجتماعی شدن نشان نمی‌دهند که مغایر با سگ‌ها است که در شانزده هفتگی هم می‌توانند اجتماعی شوند. توله‌های گرگ تا چهار ماه اول زندگی‌شان به غیر از ملاقات‌هایی اندک و کوتاه در هفته باید دور از سگ‌سانان بالغ نگهداری شوند تا با انسان‌ها خو بگیرند. بچه گرگ‌ها اگر بدون عضوی دیگر از نوع خودشان بزرگ شوند اغلب نابهنجاری‌های رفتاری در آن‌ها شکل می‌گیرد. از آنجاییکه شیر گرگ آرژینین بیشتری در مقایسه با جایگزین‌های شیر سگ در خود دارد مکمل آرژینین برای تغذیه گرگ‌های زیر سن از شیر گرفتگی لازم است. در صورتی که این کار انجام نگیرد ممکن است منجر به بیماری آب‌مروارید در آن‌ها شود.

(۱۱)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : توله گرگ, حیوانات وحشی, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات

11
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج