انعقاد پیمان خواهر خواندگی بین آموزش و پرورش کرج و زنجان


انعقاد پیمان خواهر خواندگی بین آموزش و پرورش کرج و زنجان

کرج - ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: پیمان خواهر خواندگی بین آموزش و پروش ناحیه یک کرج و ناحیه 2 زنجان با هدف تبادل اطلاعات و هم اندیشی در حوزه تعلیم و تربیت منعقد شد.

وحید یعقوبی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا از خواهرخواندگی به عنوان رابطه ای دوستانه و هدفمند که به منظور تبادل اطلاعات ، تجربیات و توسعه ی مناسبات فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی،فنی و سیاسی میان دو شهر ، موسسه و نهاد برقرار می شود، یاد کرد.
وی هدف اصلی این برنامه را رسیدن به توسعه پایدار خواند و خاطرنشان کرد: خواهرخواندگی در تغییر سطح فرهنگی دو شهر تاثیر بسیاری دارد زیرا اجرای برنامه های علمی فرهنگی موجب افزایش ارتقای سطح علمی این 2 شهر می شود.
یعقوبی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه های سالانه بین این 2 شهر را بستری برای پیشبرد اهدفشان در این طرح خواهرخواندگی ذکر کرد و گفت: تاثیر این حرکت در ارتقای امور فرهنگی ، ورزشی ،آموزشی و اقتصادی چشمگیر خواهد بود.
وی گفت: در قالب این طرح مهم دست اندکاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و ناحیه 2 زنجان از ادارات و مدارس به صورت دوره ای برای تبادل نظر ،کسب تجربه و ایجاد هماهنگی بازدید می کنند.
آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بیش از 52 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد