پتانسیل بالا و امکانات کم ژاله کاردان


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ژاله کاردان ورزشکار دوومیدانی اردبیل در ماده پرتاب دیسک به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: در حال حاضر دو هفته‌ای می‌شود که تمریناتم را شروع کردم. فصل سنگینی را پیش رو داریم و بعد از آن مسابقات برون مرزی را در آینده خواهیم داشت؛ یکی مسابقات جهانی کارگران و دیگری مسابقات آسیایی. امیداورم نتایج خوبی بدست بیاورم. چون مربی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ژاله کاردان ورزشکار دوومیدانی اردبیل در ماده پرتاب دیسک به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: در حال حاضر دو هفته‌ای می‌شود که تمریناتم را شروع کردم. فصل سنگینی را پیش رو داریم و بعد از آن مسابقات برون مرزی را در آینده خواهیم داشت؛ یکی مسابقات جهانی کارگران و دیگری مسابقات آسیایی. امیداورم نتایج خوبی بدست بیاورم. چون مربی خوبی گرفته‌ام.

وی ادامه داد: این مربی را با هزینه شخصی گرفتم و فدارسیون دوومیدانی در این زمینه هیچ گونه همکاری‌ای با ورزشکاران شهرستان ندارد. با اینکه شاغل هستم و بدنسازی آموزش می‌دهم اما با درآمدم تنها هزینه مکمل‌ها را جبران می‌کنم. خوشبختانه عضو تیم دانشگاه آزاد هستم و هزینه مربی را نیز کم و بیش از این طریق تامین می‌کنم.

ژاله کاردان در ادامه صحبت‌هاش اعلام کرد که مربی‌اش فعلا نمی‌خواهد اسمی از او برده شود.

او با تاکید بر اینکه همچنان معتقد است، فدراسیون دوومیدانی بانوان ورزشکار به خصوص شهرستانی‌ها را در حاشیه گذاشته، گفت: به همین خاطر ما ورزشکاران شهرستانی مجبور هستیم برای کسب امتیاز ورودی مسابقات، از جیب هزینه کنیم. در حالیکه فدراسیون می‌تواند برای ورزشکاران شهرستان هزینه کند که نمی‌کند!

کاردان عنوان کرد: از فردا اردیبل بسیار سرد خواهد شد و تمرین کردن در این هوا تقریبا غیرممکن. نمی‌توان در این هوا پرتاب کرد نهایتا بشود تمرینات بدنسازی انجام داد. تمرین در سالن‌های ورزشی سربسته مجموعه آفتاب انقلاب در این هوا ضامن موفقیت ما خواهد بود. شرایط ما نسبت به تهرانی‌ها سخت‌تر است. اما به جای اینکه توجه بیشتری به ما داشته باشند بیتشر ما را نادیده می‌گیرند. باز هم چاره‌ای نیست ما این رشته را دوست داریم و برای آن هزینه می‌کنیم.

بانوی پرتاب دیسک ایران در پایان در این خصوص که پیشتر گفته بود، سودای المپیک در سر دارد، بیان کرد: برای المپیک باید مسیر بسیار سختی را پشت سربگذارم و فعلا صلاحدید مربی من این است که اولین و مهم‌ترین قدمی که بردارم حضور موفق در مسابقات آسیایی باشد. بعد از اینکه وارد رنکینگ شدم با حمایت فدراسیون به کسب سهمیه المپیک هم فکر خواهم کرد. کسی از المپیک بدش نمی‌آید اما در شرایط فعلی حضور در این بازی‌ها جزو برنامه‌های ورزشی من نیست.

پتانسیل بالا و امکانات کم ژاله کاردان

بیوگرافی ژاله کاردان را اینجا بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟