علت مرگ الکس خواننده آلمانی


علت مرگ الکس خواننده آلمانی

علت مرگ الکس : الکس یولیگ که با نام الکساندر یولیگ نیز شناخته می شود در تاریخ  17 ژانویه 1963 در اشتوتگارت متولد شده است و به عنوان بازیگر،خواننده و موتور سوار حرفه ی می باشد.او اهل المان است و مردم با نام الکس آن را می شناسند. بیوگرافی الکس علت مرگ الکس خواننده آلمانی : الکس […] نوشته علت مرگ الکس خواننده آلمانی اولین بار در زوم تک...

علت مرگ الکس : الکس یولیگ که با نام الکساندر یولیگ نیز شناخته می شود در تاریخ ۱۷ ژانویه ۱۹۶۳ در اشتوتگارت متولد شده است و به عنوان بازیگر،خواننده و موتور سوار حرفه ی می باشد.او اهل المان است و مردم با نام الکس آن را می شناسند.

بیوگرافی الکس

علت مرگ الکس خواننده آلمانی : الکس با اهنگ های Ich will nur dich (من فقط تو را میخواهم) و Willst du (دوست داری) توانست در اروپا و جهان شهرت زیادی بدست بیاورد.پدر الکس یک دیپلمات بوده است.الکس را به دلیل داشتن هنجره و صدای زیبا ، با لقب حنجره گرگی آلمانی نیز می شناسند.

علت مرگ الکس خواننده آلمانی

علت مرگ الکس خواننده آلمانی : الکس چندین سال از جوانی خود را در کشورهای اسپانیا،برزیل و پاکستان گذارنده است. بعد از آن به آلمان می آید و تا سن ۲۱ سالگی در شهر بن به یادگیری نقاشی مشغول می گردد. او در رستوان ها به مدت ۱۷ سال فعالیت کرده است و در کافه Rheinlust به رده گارسونی حدود۱۰ سال کار کرده است.

الکس در اولین دوره مسابقات تلویزیونی بیگ برادر المان شرکت می کند و تا هفته های پایانی مسابقه به انتخاب شدنش امیدهای بوده است ولی در نهایت او به عنوان پنجمین نفر گروه حذف می شود.اهنگ من فقط تو رو میخوام الکس به عنوان سومین اهنگ پرفروش آلمان است.همسر الکس ساندار مانکُپ بوده است که در سال ۲۰۱۰ (۷می) از او جدا شده است.

الکس یه فرزند به نام پل جولیگ دارد که از همسر اولش به نام جنی الورز Jenny Elversهنرپیشه آلمانی بوده است.همسر دوم الکس ساندرا منکپ Sandra Mahnkopp مدل آلمانی است.

علت مرگ الکس خواننده آلمانی : خبرهای زیادی در مورد الکس شنیده شده است برخی می گویند سرطان هنجره گرفته است برخی هم نوشته اند که او بر اثر تصادف کرده است و عده ی دیگر نیز می گویند الکس سکته کرده است ولی هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا واقعا الکس مرده است یا خیر….

الکس جز یکی از خوانندگان قدیمی است که افراد زیادی با اهنگ های او خاطره دارند…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...