نبرد دیدنی اسب‌های وحشی موستانگ در بیابان‌های آمریکا | فیلم


موستانگ نام نژادی از اسب هایی است که در غرب آمریکای شمالی در دشت های وسیع در گله هایی بزرگ در حال گشت و گذار هستند و در دل طبیعت باد ، یال های رنگینشان را نوازش می کند . برای اولین بار این نژاد از کشور اسپانیا وارد آمریکا شد و به سرعت با محیط طبیعی خو گرفت و به هم زیستی رسید . طوری که امروزه تصور می شود این نژاد از همان ابتدا بومی خاک...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نبرد دیدنی اسب‌های وحشی موستانگ در بیابان‌های آمریکا | فیلم

جنگیدن فیل‌های نر بخاطر بالا رفتن سطح هورمون‌...

نبرد دیدنی اسب‌های وحشی موستانگ در بیابان‌های آمریکا | فیلم

نبرد راسو و مامبای سیاه و شکار شدن مار سمی | ...

نبرد دیدنی اسب‌های وحشی موستانگ در بیابان‌های آمریکا | فیلم

حمله‌های شبانه جغد به لانه عقاب‌ها | فیلم...

موستانگ نام نژادی از اسب هایی است که در غرب آمریکای شمالی در دشت های وسیع در گله هایی بزرگ در حال گشت و گذار هستند و در دل طبیعت باد ، یال های رنگینشان را نوازش می کند .
برای اولین بار این نژاد از کشور اسپانیا وارد آمریکا شد و به سرعت با محیط طبیعی خو گرفت و به هم زیستی رسید . طوری که امروزه تصور می شود این نژاد از همان ابتدا بومی خاک آمریکا بوده است .
این موجودات دوست داشتنی به شکل باور نکردنی در دل مردم و فرهنگ آمریکایی رسوخ کرده اند به طوری که در سال ۱۹۷۱ کنگره ی آمریکا این اسب ها را به عنوان جزئی از فرهنگ و روح سرزمین غرب وحشی قبول کرد و آن ها را در میراث تاریخی ملی آمریکا قرار داد .
در قرن ۲۱ ما هنوز شاهد گله هایی از این نژاد در دشت ها هستیم که بصورت وحشی و آزادانه به زندگی ادامه می دهند ولی تحقیقات نشان داده که بسیاری از این گله ها از موستانگ های خالص تشکیل نشده اند و یکی از دلایل آن زاد و ولد این نژاد با نژاد های دیگر بوده است . هنوز می توان اسب هایی را پیدا کرد که نژاد و خوی وحشی موستانگ های قدیمی را داشته باشند ولی روز به روز از تعداد آن ها کاسته می شود .
این اسب های اصیل و باهوش از گذشته های دور پا به خاک امریکا گذاشته اند و جزئی از این خاک شدند . تنوع رنگی در این نژاد بسیار زیاد است و آن ها را می توان در رنگ های سیاه ، قهوه ای ، سفید و رنگ های ترکیبی در دشت ها در حال گشت و گذار در گله های بزرگ و کوچک یافت .

منبع: کارناوال

(۱۰)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : اسب, اسب وحشی, فیلم حیات وحش, نبرد حیوانات

10
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش