سند جامع و طرح تفصیلی شهر هرسین تدوین شده است


سند جامع و طرح تفصیلی شهر هرسین تدوین شده است

کرمانشاه- معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سند جامع و طرح تفصیلی شهر هرسین تدوین شده و در آینده به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نیک کردار امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار هرسین اظهار داشت: هرسین مهد تمدن غرب کشور است و سند جامع و طرح تفصیلی شهر هرسین تدوین شده است و در چند سال آینده به اجرا در خواهد آمد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: باید در شهرداری هرسین واحد سرمایه گذاری ایجاد شود و شهردار و اعضای شورا به فکر ایجاد درآمد پایدار باشند .

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه، از بستر سازی و ایجاد اعتماد برای ورود سرمایه گذاران بعنوان عاملی مهم در جهت اشتغال و رونق کسب و کار در این شهرستان یاد کرد و اظهار داشت: ورود سرمایه گذاران به منطقه باعث ایجاد درآمد پایدار خواهد شد.

فرماندار هرسین همچنین از عبور کریدور شمال غرب به جنوب غرب در حاشیه شهر هرسین و وجود ۲۱ اثر تاریخی قبل از اسلام بعنوان ظرفیتی مهم در جهت ایجاد اشتغال یاد کرد و همدلی را رمز موفقیت مسئولین دانست.

مصطفی اله مرادی رئیس شورای اسلامی شهر هرسین نیز درباره چگونگی انتخابات شهردار مطالبی بیان داشت و از کمبود اعتبارات، ماشین آلات و نداشتن منابع پایدار بعنوان مهمترین مشکلات شهرداری شهرداری یاد کرد.

اله مرادی بر همراهی و همگامی اعضای شورای شهر با شهردار تأکید کرد.

در پایان از زحمات محمد کرم شیخی تقدیر شد و کیومرث اسدی به‌عنوان شهردار جدید هرسین معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط