قابلیت جدید Google Search و امکان مقایسه ویژگی های دستگاه ها


قابلیت جدید Google Search و امکان مقایسه ویژگی های دستگاه ها

هم رسان: یک قابلیت جدید Google Search در واقعیت عملی شد. همانطور که همه شما می بینید، این قابلیت به شما اجازه می دهد تا ویژگی های دو دستگاه را باهم مقایسه کنید و یک جدول مقایسه مرتب در قسمت خروجی نمایش می دهد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از جی اس ام آرنا، همانطور که در اسکرین شات...

قابلیت جدید Google Search و امکان مقایسه ویژگی های دستگاه ها

هم رسان: یک قابلیت جدید Google Search در واقعیت عملی شد. همانطور که همه شما می بینید، این قابلیت به شما اجازه می دهد تا ویژگی های دو دستگاه را باهم مقایسه کنید و یک جدول مقایسه مرتب در قسمت خروجی نمایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از جی اس ام آرنا، همانطور که در اسکرین شات زیر کاملاً مشخص است، تنها کافی است در قسمت جست وجو نام دو محصولی که قصد دارید با هم مقایسه کنید را بنویسید. برای مثال در این اسکرین شات نام دو گوشی به صورت ‘Pixel 2 vs Pixel 2XL,’ نوشته شده و گوگل یک جدول مقایسه نمایش داده است. شما می توانید با ضربه زدن به دکمه آبی رنگ این جدول را گسترده تر کنید و حتی گزینه ای برای برجسته کردن تفاوت ها وجود دارد.

قابلیت جدید Google Search و امکان مقایسه ویژگی های دستگاه هاشرکت کالیفرنیایی Mountain View قصد دارد این قابلیت ـ که در حال حاضر تنها در مورد دو دستگاه قابل استفاده ـ را به صورت رسمی معرفی نماید، بنابراین خبرهای زیادی در راه است. در صورتی که این قابلیت را دوست دارید و به کارتان می آید، نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج