باشت دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در زمینه های اقتصادی و گردشگری است


باشت دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در زمینه های اقتصادی و گردشگری است

گچساران- ایرنا- فرماندار باشت گفت: این شهرستان دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در زمینه های اقتصادی و گردشگری است که با اطلاع رسانی درست و دقیق می توان از این فرصت استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، مسعود حسینی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرگزاری ایرنا با اطلاع رسانی دقیق و بهینه در ایجاد تحول در بخشهای مختلف و ایجاد امید در جامعه نسبت به عملکرد دولت و مسئولان نقش بزرگی دارد.
وی با بیان اینکه برخی اطلاع دقیقی از ارائه خدمات صادقانه دولت به اقشار مختلف مردم را ندارد، افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شرایط باید با رصد دقیق مسائل، مشکلات و انعکاس عملکرد دستگاهها مسئولان را در خدمت رسانی یاری دهد.
فرماندار باشت گفت: رسانه های ارتباط جمعی مسئولیت بزرگی در اطلاع رسانی شفاف و بهینه در زمینه های مختلف دارند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: شهرستان باشت دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه های مختلف است.
حسینعلی راشکی افزود: بیان مشکلات مردم و عملکرد دستگاههای اجرایی در راستای توسعه و رشد همه جانبه در دستور کار جدی خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا با انعکاس مسائل و مشکلات شهروندان و بررسی نقاط ضعف و قوت ادارات، بازوان توانمند برای کمک به مدیران است.
شهرستان 24 هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشاردهنده:سید ولی موسوی
2082/8005

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی