آموزش تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی


نوشته آموزش تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی اولین بار در تالاب پدیدار شد. چگونه تفنگ های بادی را از طریق مگسک تنظیم کنیم ؟    تنظیم مگسک کمی دقت می خواهد در ادامه می‌توانید با یادگیری تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی سایت تالاب را دنبال نمایید.    می توانید تنظیم مگسک را از فاصله 3 متری شروع کنید یادگیری تنظیم کردن مگسک انواع...

آموزش تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی

چگونه تفنگ های بادی را از طریق مگسک تنظیم کنیم ؟

تنظیم مگسک کمی دقت می خواهد در ادامه می‌توانید با یادگیری تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی سایت تالاب را دنبال نمایید.

می توانید تنظیم مگسک را از فاصله ۳ متری شروع کنید

یادگیری تنظیم کردن مگسک انواع اسلحه های بادی , می دانید که از این فاصله ، ساچمه به نقطه نامعلومی روی سیبل و پایین مرکز هدف برخورد میکند . حتماً از عینک برای پشتیبانی از چشمهای خود در مقابل پرتاب ذرات سرب پس از اصابت به مانع پشت سیبل ، بهرهگیری کنید .

میتوانید از مقوا در پشت سیبل برای جلوگیری از برگشت ذرات سرب بهرهگیری کنید. یک صفحه کاغذی به ابعاد ۲۳ در ۱۵ سانتیمتر انتخاب کرده و یک دایره به قطر تقریباً ۶ میلیمتر روی آن بکشید . داخل دایره رابا خودکار سیاه کنید .

از فاصله ۳ متری مرکز دایره را نشانه گیری کنید به طوری که نشانه جلوی لوله تفنگ درست وسط شکاف مگسک قرار داشته باشد . ۳ تیر شلیک کنید . گروه تیرها باید نزدیک به هم به سیبل برخورد کرده باشند . مرکز این گروه همان نقطه ایست که تفنگ شما روی آن تنظیم شده هست

شما ابتدا باید خطای چپ و راست را اصلاح کنید . به یاد داشته باشید که همواره تنظیمات مگسک را در همان جهتی انجام دهید که میخواهید محل اصابت ساچمه به سیبل جابه‌جا شود .

مثلاً اگر اولین گروه تیرها به سوی چپ هدف خورده ، پس پیچهای تنظیم مگسک را در جهتی بچرخانید که تیغه متحرک متصل به آن به سوی راست حرکت کند . چون میخواهید محل اصابت تیرها رابه سوی راست جابه‌جا کنید .

صفحه مدرج شده سوی راست مگسک برای تنظیم خطای چپ و راست هست . با چرخاندن آن خطای افقی را اصلاح کنید . دراین مرحله نگران خطای عمودی نباشید . هرگاه مرکز اصابت گروه تیرها با مرکز سیبل در یک راستا قرار گرفت میتوانید به مرحله بعدی بروید

دقت داشته باشید که مگسک و نشانه جلو درحدود ۲.۵ سانتیمتر بالاتر از لوله تفنگ قراردارند. پیچ مدرج دیگری که در قسمت بالا و روی مگسک قرار گرفته برای تنظیم خطای عمودی هست .

با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت محل اصابت ساچمه ها به سیبل به سوی بالا جابه‌جا میشود . حالا در فاصله ۹ متری از سیبل بایستید . دراین فاصله باید محل اصابت ساچمه ها به سیبل بدون خطای افقی ودر حدود ۲.۵ سانتیمتر پائین هدف تنظیم شود . دیگر تنظیم مگسک تمام شده هست

حالا اگر در فاصله ۱۸ تا ۳۲ متری از سیبل بایستید باید به مرکز هدف بزنید . اگرچه برای دید بهتر قطر مرکز هدف را بزرگ تر ودر حدود ۲.۵ سانتیمتر بکشید . در فاصله دورتر ، تیر شما به پائین هدف میخورد .


برچسب‌ها: تفنگ بادی, نشانه گیری با تفنگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز