6300 بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی جنوب کرمان


ه گزارش شاتا اسکندری نسب رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از اهم موارد انجام شده در حوزه بازرسی این سازمان برشمرد. وی گفت: بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف...

6300  بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی جنوب کرمان

ه گزارش شاتا اسکندری نسب رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از اهم موارد انجام شده در حوزه بازرسی این سازمان برشمرد.
وی گفت: بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، این سازمان طی شش ماهه اول سال جاری توانسته رتبه دوم را در سطح کشور کسب کند.
وی همچنین مهمترین شاخص هایی که واحدهای استانی بر اساس آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند را، مدت زمان صرف شده برای انجام یک مورد بازرسی توسط یک تیم بازرسی، متوسط تعداد واحدهای بازرسی شده توسط هر تیم بازرسی طی یک روز کاری اعلام کرد.
به گفته اسکندری نسب درصد شناسایی واحدهای متخلف استان، درصد کشف تخلف، سهمیه تخلف هر واحد متخلف، درصد سایر تخلفات کشف شده به استثناء تخلف عدم درج قیمت به کل تخلفات و درصد پرونده‌های عمده به کل پرونده‌های متشکله از دیگر شاخص های ارزیابی بوده است.
وی اعلام کرد: این سازمان توانسته در شاخص هایی چون مدت زمان صرف شده برای شناسایی یک واحد متخلف، متوسط تعداد واحدهای متخلف شناسایی شده، درصد شناسایی واحدهای متخلف و درصد کشف تخلف بالاتر از میانگین کشوری عمل کند.
اسکندری نسب افزود: بالغ بر 485 مورد پرونده تخلف در شش ماهه نخست سال جاری تشکیل و جهت ادامه مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اضافه کرد: 300 مورد شکایات مردمی در شش ماهه نخست سال جاری توسط این اداره به ثبت رسیده که بیشترین تخلفات در حوزه کالا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون