بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو


بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

بیوگرافی و زندگینامه خاطره اسدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 7 شهریور 1362 در تهران می باشد و 34 سال سن دارد. تحصیلات : اسدی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد خاطره اسدی فعالیت هنری خود را از سال 1383 با بازی در فیلم...

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

بیوگرافی و زندگینامه

خاطره اسدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 7 شهریور 1362 در تهران می باشد و 34 سال سن دارد.

تحصیلات : اسدی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد

خاطره اسدی فعالیت هنری خود را از سال 1383 با بازی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا ساخته رسول صدرعاملی آغاز نمود اما در تلویزیون با اولین حضورش در سریال سقوط یک فرشته در نقش اصلی ( دختری به نام سارا ) توانست به خوبی شناخته شود.

ازدواج و همسرش

خاطره اسدی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است. چندی پیش شایعه های مبنی بر ازدواج او با شهرام حقیقت دوست منتشر بود که دلیل آن هم انتشار عکسهای دو نفره این دو بود که مربوط به اکران خصوصی یک فیلم بود.

اینستاگرام خاطره اسدی : instagram // khatereh_asadi

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

مصاحبه و گفتگو با خاطره اسدی

این روزها در حال تجربه اولین کار تلویزیونی‌تان هستید، کمی از این تجربه جدید بگویید؟

خاطره اسدی : به‌نظرم کار در تلویزیون چندان فرقی با سینما ندارد. تنها فرقی که دارد مخاطبش بسیار بیشتر از سینما است. چون حتی پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما، چند درصد بیشتر از مردم جامعه مخاطب آن نیستند. این مساله مخاطب درباره سریال‌های ماه‌رمضان تشدید هم می‌شود.

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

چه شد اصلا کار تلویزیونی قبول کردید؟

خاطره اسدی : هیچ‌وقت بدم نمی‌آمد از اینکه برای تلویزیون بازی کنم و همیشه منتظر بودم نقشی، با کارگردان و تیمی فوق‌العاده به من پیشنهاد بشود، ولی تا امسال که با آقای بهرامیان همکاری کردم تا به حال پیش نیامده بود. وقتی رفتم با آقای بهرامیان صحبت کنم مطمئن بودم این نقش برای من است هی تو دلم می‌گفتم آره این نقش مال من است چون عقیده دارم هر پیامی تو به کائنات بفرستی و همان جواب را می‌گیری و خدا را شکر درست شد.

در سه سال ۱۵ سال بزرگ شدم

خاطره اسدی در روزهای عکاسی، کمک زیادی کرد و پای ماجرا بود. با وجودی که به دلیل بازی در سریال و کم‌خوابی لاغر شده بود و پای راستش هم به شدت درد می‌کرد. با این حال خاطره مثل بقیه دخترها بی‌ادا و بی‌تکلف در عکاسی و مصاحبه کمک زیادی به ما کرد. او همان‌طوری هست که می‌شناختیمش.

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

یکی از مشکلات شما بازیگرها گاهی ممکن است این باشد که از کا ر خودتان راضی نیستید، چیزی که حتی ممکن است شما را افسرده کند. با این جور مسائل چه طور کنار می‌آیی؟

خب، این‌ها تا پارسال بود. سال گذشته یکسری اتفاق‌هایی برای من افتاد و بعد از آن نشستم برای خودم برنامه‌ریزی کردم و به این نتیجه رسیدم به جای آرمان‌گرایی باید واقع‌گرا باشم و بهتر است در زمان حال و شرایط فعلی‌ بهترین انتخاب را بکنم. بر همین اساس سال گذشته کار طنز آخرین سرقت را بازی کردم که البته فکر می‌کنم کار خیلی خوبی بود و شک و ناراحتی برای قبولش نداشتم. اما به هر حال سعی کردم که واقع‌بین باشم و خیلی هم سخت نگیرم.

فکر می‌کنید این واقع‌گرایید پذیرفتن زندگی در زمان حال اثر بالا رفتن سن هم هست؟

خیلی. من به جرأت می‌توانم بگویم از سه سال پیش تا الان از نظر روحی و فکری انگار ۱۵سال بزرگتر شدم. سن که بالا می‌رود نگاه آدم به زندگی و حتی سبک زندگی تغییر می‌کند. راه‌ها و روش‌های دیگری را برای رسیدن به اهداف‌مان پیدا می‌کنیم.

رسیدن به اهداف امروز به جز دقت در انتخاب‌هایت دیگر چه مراقبت‌هایی از خودت می‌کردی؟

وقتی به زندگی هدفمند نگاه کنی و برای آینده برنامه داشته باشی قطعا کارهایی برای رسیدن به اهدافت انجام می‌دهی. من هم می‌خواهم بازیگری موفق باشم پس مطالعه می‌کنم،‌ فیلم می‌بینم، ورزش می‌کنم و از پوستم مراقبت می‌کنم و به سلامتی و تغذیه‌ام توجه دارم … یعنی همه این‌ها در زندگی من هست. باورتان می‌شود حتی الان که به شدت درگیر کار «اگر فردا بیاید»هستم ورزش هم می‌کنم هر وقت بخوابم صبح نیم‌ساعت زودتر بیدار می‌شوم و ورزش می‌کنم. چون به نظرم ورزش جدای اینکه برای سلامت و کارم واجب است باعث نشاط و سرحالی‌ام می‌شود.

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

شاید شما هم مثل ما نمی‌دانستید متولدین مهرماه، چقدر در انتخاب‌هایشان صفر و صدی هستند. اما خاطره اسدی که یک مهرماهی واقعی است از این خصوصیت متولدین ماه مهر پرده برداشت:

وقتی برای این کار رفتی می‌دانستی این سریال ویژه ماه مبارک رمضان است. چه احساسی داشتی از اینکه در یک کار خاص معنوی حضور داشتی؟
اینکه به هر حال کار فضای معنوی داشت و می‌دانستم با باورها و اعتقادات مخاطب ارتباط برقرار خواهد کرد خیلی تحت تأثیر قرارداد. بعد هم بیشترین سریال‌هایی که در طول سال دیده می‌شوند سریال‌های مناسبتی هستند به خصوص سریال‌های ماه مبارک رمضان.

بین آخرین کارت تا این سریال نزدیک هشت ماه فاصله افتاده چرا اینقدر با فاصله کار می‌کنی؟

بله، من از آبان گذشته تا این سریال «اگر فردا بیاید» کار نکردم و در همین زمان چند کار تلویزیونی و سینمایی را رد کردم.

دقیقا سوالم همین است چرا اینقدر کم کار هستی؟

هیچ وقت به اینکه خیلی دیده شوم و رقابت کنم و … فکر نکردم و برایم مهم نبوده. شهرت اولویت آخرم است. مشکلی که من در شروع کارم داشتم این بود که خیلی آرمان‌گرا بودم، حالا نمی‌دانم علتش چه می‌تواند باشد شاید تأثیر ماه تولدم است.

متولد چه ماهی هستید؟

مهر. مهری‌ها حد وسط هیچ چیز را نمی‌خواهند یا صد یا صفر. یعنی ترجیح می‌دهم اگر یک چیزی قرار است در بهترین حالتش نباشد کلا نباشد. خب، دوکار اولم، دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع، باعث شد این وسواس و سخت‌گیری‌ام بیشتر شود. چون دو تا نقش خیلی خوب بود برای هر دو در شروع کارم کاندید سیمرغ شدم. طبیعی است فکر کردم که خب کارهای بعدی‌ام باید از آنها خیلی بهتر باشد و من هی باید بالاتر بروم، به جای اینکه در جا بزنم یا حتی پایین‌تر بیایم. اعتقاد دیگر هم دارم که همیشه هم گفتم، هنرمند در هر شاخه هنری، در اثرش باید قسمتی از روح خودش را بگذارد و همان روحی که به کار می‌دهد باعث تفاوت در کیفیت و تأثیرگذاری اثر می‌شود.

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو

خاطره اسدی در نمایی از سریال ممنوعه ( در نقش آذر)

فیلم های سینمایی خاطره اسدی

دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳)
تقاطع (فیلم) (۱۳۸۴)
ستایش (فیلم ۱۳۸۵) (۱۳۸۵)

هفت دقیقه تا پائیز (۱۳۸۷)
شبانه روز (۱۳۸۷)
دلواپسی (فیلم سینمایی) (۱۳۸۸)
برف روی شیروانی داغ (۱۳۸۹)

آخرین سرقت (۱۳۹۰)
۵۷۸ روز انتظار (۱۳۹۰)
بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱)

سر به مهر (۱۳۹۱)
خشکسالی و دروغ (۱۳۹۴)
نقطه کور(1394)
عطر تلخ ( 1396)

سریال های تلویزیونی

سقوط یک فرشته
سریال ممنوعه

بیوگرافی خاطره اسدی و همسرش + عکسها و گفتگو


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر