طنز تلخ ماجرای بدل مسی ؛ بدل بودن شغل نیست!


بدل مسی اما جلوتر از بقیه، بلیت اسپانیا گرفت و به هوای دیدار با مسی در نزدیکی زمین تمرین بارسلونا کمین کرد. مسـی از کنار او گذشت اما هیچ اتفاقی رخ نداد. راننده مسـی هم پا روی ترمز نگذاشت؛ صحنه‌ای ناگوار برای بدل مسـی. خنده تلخ او در آن لحظه نشان می‌داد بدل بودن شغل نیست. ترویج مدل دیگران شدن و شبیه‌ سازی چهره‌هایی که با گریم غلیظ...

وقتی که از درد بیکاری به داروی بدل شدن روی می آوریم

طنز تلخ ماجرای بدل مسی ؛ بدل بودن شغل نیست!

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۸
طنز تلخ ماجرای بدل مسی ؛ بدل بودن شغل نیست!

روزی که بدل مسی در فضای مجازی ظهور کرد و در فضای حقیقی هم خودی نشان داد شاید کمتر کسی تصور می‌کرد شاهد پدیده زنجیره‌ای بدل‌های فوتبال خارجی در ایران باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدل مسی اما جلوتر از بقیه، بلیت اسپانیا گرفت و به هوای دیدار با مسی در نزدیکی زمین تمرین بارسلونا کمین کرد.
مسـی از کنار او گذشت اما هیچ اتفاقی رخ نداد. راننده مسـی هم پا روی ترمز نگذاشت؛ صحنه‌ای ناگوار برای بدل مسـی. خنده تلخ او در آن لحظه نشان می‌داد بدل بودن شغل نیست.
ترویج مدل دیگران شدن و شبیه‌ سازی چهره‌هایی که با گریم غلیظ همراه است اما نشان می‌دهد در جامعه نیاز به اشتغال‌ زایی داریم.
مشکلات فاجعه بار اقتصادی را اگر با روند اشتغال‌ زایی مقایسه کنیم به یک جمع‌ بندی خواهیم رسید‌. جامعه ایران نیاز به ایجاد اشتغال دارد و اشتغال‌ زایی هم داستانی نیست که ربطی به این دولت و آن دولت داشته باشد.
در این بحث اساساً چپ و راست نداریم اما نگاهی کوچک به این جوانان بیکار و نسل غرق شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که فقدان شغل مناسب، کار جامعه ایرانی را به بد ماجرایی کشانده است!

منبع : خبرورزشی

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : اخبار بارسلونا, بدل مسی, بدل های فوتبالیست ها, رضا پرستش بدل مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403