جشنواره "ترویج زایمان طبیعی" در رشت برگزار می شود

به منظور تجلیل از مروجین زایمان طبیعی، "جشنواره ترویج زایمان طبیعی"، به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد تقی آشوبی در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره با اشاره به آمار بالای عمل سزارین در گیلان، اهمیت اجرای برنامه ترویج زایمان طبیعی در طرح تحول نظام سلامت و نهادینه کردن این مهم، همکاری و تعامل بیش از پیش همه حوزه های تابعه دانشگاه به ویژه بیمارستان های خصوصی را خواستار شد.

در این جلسه، مقرر شد هم زمان با ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) " جشنواره استانی ترویج زایمان طبیعی" ششم دی ماه سال جاری، با حضور مسوولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل سالن همایش مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) برگزار شود و طی آن، از روسای بیمارستان ها و مراکز بهداشت موفق استان، پزشکان متخصص زنان و زایمان، ماماها، مربیان کلاس های آموزشی ( دو حوزه بهداشت و درمان ) و مادران، تجلیل بعمل آید.

مدیران گروه مامایی دانشکده های پرستاری شهید بهشتی رشت و پیرا پزشکی لنگرود،گروه سلامت، جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی و نمایندگانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشجویی، خدمات اداری، حراست، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی از حاضرین این جلسه بودند.

در ادامه هریک از حاضرین در این جلسه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج