وزیر خارجه ترکمنستان با امیر کویت دیدار کرد


وزیر خارجه ترکمنستان با امیر کویت دیدار کرد

وزیر امور خارجه ترکمنستان که در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به کویت سفر کرده با «شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح» دیدار و پیام رئیس جمهور ترکمنستان را تسلیم وی کرد.

به گزارش پارس نیوز،

وزیر امور خارجه ترکمنستان که در رأس هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی به کویت سفر کرده با «شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح» دیدار و پیام رئیس جمهور ترکمنستان را تسلیم وی کرد.

وزیر امور خارجه ترکمنستان و امیر کویت در این ملاقات روند فعلی و دورنمای روابط و همکاری‌های دوجانبه و نیز برخی مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه 2 طرف را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

وزیر خارجه ترکمنستان با امیر کویت دیدار کرد

وزیر امور خارجه ترکمنستان که همزمان معاون رئیس جمهور این کشور هم است، در این سفر 2 روزه به کویت، با شیخ جابر الصباح نخست‌وزیر، «صباح الخالد » وزیر خارجه، «ناصر صباح آل احمد ال جابر الصباح» وزیر امور اداری امیر کویت و نیز «عبدالوهاب احمد البدر » مدیر کل صندوق توسعه این کشور دیدار جداگانه انجام داده و چگونگی توسعه و گسترش روابط و همکاری دوجانبه را بررسی کرد.

وزیر خارجه ترکمنستان با امیر کویت دیدار کرد

سفر وزیر امور امور خارجه ترمکنستان به کویت در حالی است که نماینده ویژه و وزیر اداری امیر کویت در اواسط سپتامبر ماه سال جاری میلادی (2017) در رأس یک هیأت سیاسی و اقتصادی به ترکمنستان سفر کرده و با مقامات ترکمن دیدار و گفت‌ وگو کرد.

ترکمنستان در سال 1995 میلادی روابط دیپلماتیک خود را با کشور کویت برقرار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرهاد مجیدی رقیب گل‌محمدی شد