تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 پیش از رونمایی رسمی اعلام شد


تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 پیش از رونمایی رسمی اعلام شد

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 (Jeep Wrangler) منتشر شد. این خودروی آفرود در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می‌شود. نسل جدید جیپ رانگلر در اواخر ماه جاری میلادی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رسما رونمایی می‌شود. شرکت خودروسازی آمریکایی جیپ تاکنون تصاویر و برخی جزئیات این خودروی آفرود... نوشته...

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 (Jeep Wrangler) منتشر شد. این خودروی آفرود در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می‌شود.

نسل جدید جیپ رانگلر در اواخر ماه جاری میلادی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رسما رونمایی می‌شود. شرکت خودروسازی آمریکایی جیپ تاکنون تصاویر و برخی جزئیات این خودروی آفرود را منتشر کرده و اکنون نیز اطلاعات جدیدی در مورد لیست تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 افشا شده است. این آفرودر قدرتمند آمریکایی به تجهیزات مدرنی مجهز شده و در چند تیپ گوناگون به بازار جهانی عرضه می‌شود.

تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 پیش از رونمایی رسمی اعلام شد

افزایش قیمت جیپ رانگلر 2018 نسبت به مدل قبلی

جیپ رانگلر آنلیمیتد 2018 (Wrangler Unlimited) چهار درب JLU با قیمت اولیه 30 هزار و 445 دلار وارد بازار آمریکا می‌شود و خریداران باید 995 دلار نیز بابت هزینه‌های تحویل بپردازند. این مدل، نسخه پایه رانگلر 4 درب خواهد بود و نسبت به مدل قبلی 2 هزار و 550 دلار گران‌تر شده است. مدل اسپورت JKU هم با قیمت پایه 27 هزار و 895 دلار عرضه می‌شود.

تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 پیش از رونمایی رسمی اعلام شد

در کنار افزایش قیمت جیپ رانگلر 2018 ، لیستی از آپشن‌ها فاش شده که نشان می‌دهد سه تریم گوناگون برای این خودروی آفرود در دسترس خواهد بود. مدل پایه اسپورت فاقد سیستم تهویه استاندارد است اما تجهیزات جدیدی مانند سه هوک یدک کشی جداگانه، کنترل پایداری الکترونیکی، شیشه‌های تیره، دستیار کمک به حرکت در سربالایی و سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 5 اینچی برای آن ارائه شده است. دو تریم دیگر نسل جدید رانگلر با نام‌های صاحارا (Sahara) و روبیکان (Rubicon) شناخته می‌شوند و از تجهیزات بیشتری همچون آینه‌های جانبی برقی و گرم‌شونده و ورود بدون کلید بهره می‌برند.

تجهیزات و قیمت جیپ رانگلر 2018 پیش از رونمایی رسمی اعلام شد

جیپ رانگلر 2018 در روز 29 نوامبر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 رونمایی می‌شود و در آن زمان اطلاعات بیشتری از خودرو مشخص خواهد شد. شرکت آمریکایی جیپ اعلام کرده که در این نسل از خودرو از قوای محرکه پیشرفته و کم مصرف استفاده خواهد شد و پیشرانه 4 سیلندر توربو، یک نمونه توربو دیزل و حتی یک نسخه هیبریدی از جمله گزینه‌های احتمالی مطرح شده به شمار می‌روند. همچنین پیش‌بینی می‌شود رانگلر 2018 به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن