راهپیمایی جاماندگان اربعین بدون هیچ مورد امنیتی برگزار شد


راهپیمایی جاماندگان اربعین بدون هیچ مورد امنیتی برگزار شد

رئیس پلیس پایتخت با اعلام اینکه همه پلیس های تخصصی در آماده باش کامل هستند، افزود: راهپمایی جاماندگان اربعین بدون هیچ مورد امنیتی در حال برگزاری است.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ماموران پلیس از ساعت ۵ بامداد پنجشنبه آرایش عملیاتی خود را در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و میدان امام حسین(ع) برقرار کرده اند، گفت: در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین با تلاش ماموران پلیس پایتخت هیچ گونه مورد امنیتی تاکنون گزارش نشده و راهپیمایی با شور و نظم مثال زدنی برگزار شد.

رحیمی گفت: از شب گذشته حدود ۵۰ درصد از ماموران پلیس برای تسهیل و آماده سازی این راهپیمایی بزرگ تلاش خود را آغاز کردند و هم اکنون که راهپیمایان برای برپایی نماز ظهر آماده می شوند خوشبختانه نه گره ترافیکی اعلام شده و نه مورد امنیتی داشته ایم.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس پایتخت با حداکثر توان صد درصدی در آماده باش کامل بودند، ادامه داد: برقراری امنیت، انضباط و آرامش در مسیر راهپیمایی از جمله اهداف پلیس پایخت بود که خوشبختانه با رسیدن راهپیمایان به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و طی مسیر ۱۷ کیلومتری از میدان امام حسین تا شهر ری، فاز اول این راهپیمایی با موفقیت به اجرا رسید و بعد از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و تخلیه کامل مسیرها از حضور راهپیمایان فاز دوم و نهایی این طرح نیز به اجرا درخواهد آمد.

سردار رحیمی افزود: این تلاش ها نشانه نوکری و خادمی ما نسبت به آقا اباعبدالله است و همه ما سرباز هستیم و امیدواریم که بتوانیم زمینه را برای حضور امام زمان(عج) آماده کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشکر از شهروندانی که برای حضور در این راهپیمایی عظیم اقدام به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نکرده اند افزود: به سهم خودم از همکاری شهروندانی که به توصیه های پلیسی گوش داده و از وسایل شخصی و موتورسیکلت ها برای رسیدن به حرم حضرت عبدالعظیم استفاده نکرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

وی همچنین به همکاری به جای شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت مترو اشاره کرد و گفت: اتوبوس های شرکت واحد و همچنین قطارهای مترو با افزایش توان خدمت رسانی قول داده اند در کمترین زمان ممکن نسبت به تخلیه بار ترافیکی در محدوده های اطراف حرم اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس