بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال 2017؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاس


بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال 2017؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاس

امروزه کاربران به دنبال خرید گوشی هایی هستند که با قیمت مناسب، کارکرد گوشی های هوشمند قیمت بالا را بتواند انجام بدهد. تعداد زیادی از کاربران به این عقیده هستند که می شود گوشی ای خرید به قیمت 300 دلار که 90 درصد از کارهایی که یک گوشی 600 دلاری انجام می دهد را انجام […] نوشته بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال 2017؛ گلکسی اس 8 و...

امروزه کاربران به دنبال خرید گوشی هایی هستند که با قیمت مناسب، کارکرد گوشی های هوشمند قیمت بالا را بتواند انجام بدهد. تعداد زیادی از کاربران به این عقیده هستند که می شود گوشی ای خرید به قیمت ۳۰۰ دلار که ۹۰ درصد از کارهایی که یک گوشی ۶۰۰ دلاری انجام می دهد را انجام دهد.

امسال را مطمئناً باید سال گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری نامید!

گلکسی اس ۸ حدود ۱۰۰ دلار از مدل سال گذشته سری خودش گران‌تر است طوری که گلکسی نوت ۸ با قیمت ۹۳۰ دلاری عرضه شده است و همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۲ ایکس ال ۹۴۹ دلار قیمت گذاری شده و البته اپل هم آیفون ایکس خود را به قیمت ۹۹۹ دلار عرضه کرده است. در چنین دوره و زمانه‌ای و با وجود این گوشی‌های گران قیمت پیدا کردن یک گوشی مقرون به صرفه و مناسب که ارزش خرید بالایی داشته باشد از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد.

بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال 2017؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاسگوشی جدید موتو جی ۵ پلاس (Moto G5 Plus) با قیمت پایه ۲۳۰ دلار برای مدل ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳۰۰ دلار برای مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در این رنج قیمت می‌توانید به سراغش بروید.

صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و همچنین دارای چیپ پردازشی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله ویژگی‌های سخت افزاری خوب این گوشی جدید است. البته شاید بخواهید بدانید که چرا نسجه ی جدید این گوشی را در این لیست نگفته ایم! باید در پاسخ بگوییم که دوربین دوگانه جی ۵ اس پلاس از قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل برخوردار نبوده و به علاوه، اندازه بزرگ‌تر و قیمت بالاتری هم دارد.

بهترین گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه سال 2017؛ گلکسی اس 8 و موتو جی 5 پلاسبا اینکه قیمت ایسوس زنفون ۳ زوم کمی بالاتر از ۳۰۰ دلار است اما با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری آن و همچنین دوربین دوگانه‌ای که عملکرد تقریباً خوبی دارد این ۲۹ دلار اضافی واقعاً ارزشش را خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌هایی نظیر لنز تله‌ فوتو با قابلیت بزرگنمایی دو برابری و طول عمر بالای باتری و بدنه ظریف و باریک با وجود دارا بودن یک باتری بزرگ قابلیت ضبط ویدیو با وضوح ۴K و فوکوس خودکار دوال پیکسل است. همان طور که اشاره کردیم دوربین زنفون ۳ زوم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و حتی در شرایط نور کم هم می‌تواند تصاویر خوبی ثبت کند.

با وجود این جزئیاتی که برای شما توضیح دادیم خودتان می توانید بین این دو گوشی یکی‌ را انتخاب کنید و از آن به خوبی و راحتی استفاده کنید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس