مردی که با شیرها زندگی می‌کند | فیلم


کوین ریچاردسون در8 اکتبر 1974 در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی متولد شد. مادر او، پاتریشیا، در آفریقای جنوبی به دنیا آمد و در بانک بارکلیز مشغول به کار بود. پدر ریچاردسون، که برای یک شرکت دارویی کار می کرد، در انگلستان به دنیا آمد و ازآنجا به آفریقای جنوبی نقل مکان کرد. کوین ریچاردسون جوانترین فرزند خانواده است: او دارای یک برادر بزرگتر و دو...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

مردی که با شیرها زندگی می‌کند | فیلم

عجایب خلقت؛ زندگی اجتماعی موش‌کورهای عریان | ...

مردی که با شیرها زندگی می‌کند | فیلم

عاقبت کروکودیلی که وارد قلمرو اسب‌های آبی شد ...

مردی که با شیرها زندگی می‌کند | فیلم

ببری که مربی خود را از حمله پلنگ نجات داد + ف...

کوین ریچاردسون در۸ اکتبر ۱۹۷۴ در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی متولد شد. مادر او، پاتریشیا، در آفریقای جنوبی به دنیا آمد و در بانک بارکلیز مشغول به کار بود. پدر ریچاردسون، که برای یک شرکت دارویی کار می کرد، در انگلستان به دنیا آمد و ازآنجا به آفریقای جنوبی نقل مکان کرد. کوین ریچاردسون جوانترین فرزند خانواده است: او دارای یک برادر بزرگتر و دو خواهر دوقلو می باشد. پدر او زمانی که ریچاردسون سیزده ساله بود، فوت کرد. وقتی او در حدود شانزده ساله بود، بعد ازملاقات او با استن اشمیت و کار خود را به عنوان یک “خود آموخته جانور شناس” آغاز کرد. ریچاردسون به کالج رفت و جانور شناسی را مورد مطالعه قرار داد.اما پس از دو سال از درس های تکراری زیست شناسی دریایی را ترک کرد.

او شروع به کار در دوره های فیزیولوژی و آناتومی در دانشگاه و یک فیزیوتراپ حرفه ای شد. و کار خود را به عنوان یک فیزیولوژیست ورزش آغاز کرد. وقتی که او بیست و سه ساله بود، او فرصتی برای کار با دو توله شیر شش ماهه، تاو و ناپلئون، در پارک شیر در نزدیکی حومه منزل خود در ژوهانسبورگ فراهم شد. او هنوز هم با توله های رشد کرده، کار می کند. صاحب امکانات، رادنی Fuhr، او را به یک کار پاره وقت در پارک شیر مشغول کرد. ریچاردسون و تیم خود که به کار با حیوانات برای صنعت فیلم برداری تجاری و فیلم های مستند برای کسب درآمد وهمچنین حفاظت از این گونه ها می باشند.

ریچاردسون بسیاری از قوانین ایمنی مربوط به شیرها را نادیده گرفته است. کوین ریچاردسون یک رفتارشناس حیوانات است که در منطقه حفاظت شده نزدیک ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی کار می کند. او به روابط صمیمی خود با شیرها، یوزپلنگها، پلنگ ها و حتی کفتارها معروف است؛ بدون اینکه کوچکترین ترسی از حمله داشته باشد.کوین وقتی کار خود را ده سال قبل آغاز کرد، میدانست که شیرها میتوانند برای نوع بشر به عنوان دوست محسوب شوند. او می گوید با حیواناتی که از بدو تولدشان می شناخته بسیار راحت بوده است. او همچنین معتقد است می تواند با شیرهای زیر یک سال دوست شود؛ چرا که آنها در این سن به قدر کافی انعطاف پذیرند تا کوین را به عنوان بخشی از زندگیشان بپذیرند. واقعیت مهم این است که او از چوب، شلاق یا زنجیر استفاده نمی کند، چرا که ممکن است برای حیوانات خطرناک باشد.

کوین ریچاردسون معتقد است که کار در مناطق حفاظت شده بیشتر شبیه عشق است تا انجام وظیفه؛ او عاشق شیرهاست و غالبا با احترام زیادی با آنها برخورد می کند. همراه با شیر، او با یوزپلنگ، پلنگ و کفتار کار کرده است. او شیرها را به هر گربه بزرگ دیگر ترجیح می دهد. با این حال، رابطه خود را با حیوانات، او بیشتر از شیر شناخته است که از آنجایی که آنها توله بودند کار می کند.او هنوز ادامه می دهد گروه خود را با تاو و ناپلئون، برادران شیر که خودش این دو گربه را بزرگ کرده است. به عنوان یک رفتار حیوانی خود آموخته، او هر قانون ایمنی شناخته شده برای انسان در هنگام کار با این حیوانات وحشی را شکسته است.
نقض تصورات غلط رایج است که شکستن روح یک حیوان با چماق و زنجیر بهترین راه برای آنها زانو در آوردن است، اما او با استفاده از عشق، تفاهم و اعتماد برای توسعه پیوند شخصی با آنها رابطه برقرار می کند. روش منحصر به فرد خود را از راه آشنا شدن با موجودیت این حیوانات که چه چیزی باعث می شود آنها عصبانی، شادو یا ناراحت شوند.

درست مثل یک مادر که کودک خود را درک می کند، موجب شده است تا شیرها به او مانند یکی از اعضای خود نگاه کنند. روابط منحصر به فرد کوین با این شکارچیان بزرگ بسیاری از درها را به روی بشر باز کرده است و تصور بسیاری از مردم در سراسر جهان عوض کرده است. او چندین فیلم مستند ساخته است که جزئیات ارتباط او با حیوانات و برجسته ترین آنها یعنی شیرها که هم در شرایط اسارت و در طبیعت معرفی شده است.

(۱۵)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : حیات وحش, حیوانات وحشی, شیر, کوین ریچاردسون, مردی که با شیرها زندگی میکند

15
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا