تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم


قیمت گذاری و مشخصات فنی سوبارو BRZ مدل 2017 سرانجام اعلام شد. قیمت این خودرو نسبت به قبل کاهش یافته است اما قدرت خروجی پیشرانه افزایش یافته است همچنین تغییراتی نیز در نمای ظاهری این خودرو دادخ شده است. قیمت این خودرو با جعبه دنده‌ی دستی هم اکنون با احتساب عوارض جاده ای از 32 هزار دلار آغاز می‌شود و به میزان 1735 دلار از مدل قبلی ارزان تر است....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم

هنرنمایی جدید کن بلاک با ماشین معروفش؛ مردی ک...

تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم

دریفت تویوتا جی تی 86 با پیشرانه ی فراری ۴۵۸ ...

تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم

تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم...

قیمت گذاری و مشخصات فنی سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۷ سرانجام اعلام شد. قیمت این خودرو نسبت به قبل کاهش یافته است اما قدرت خروجی پیشرانه افزایش یافته است همچنین تغییراتی نیز در نمای ظاهری این خودرو دادخ شده است. قیمت این خودرو با جعبه دنده‌ی دستی هم اکنون با احتساب عوارض جاده ای از ۳۲ هزار دلار آغاز می‌شود و به میزان ۱۷۳۵ دلار از مدل قبلی ارزان تر است. قیمت مدل دنده اتوماتیک نیز از ۳۴ هزار دلار آغاز می شود که ۱۲۳۰ دلار از مدل دنده دستی قبلی ارزان تر است.

تیونینگ حرفه ای سوبارو بی آر زد | فیلم

سوبارو | تگ

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سوبارو BRZ در مدل دنده دستی خود، افزایش اندکی را در قدرت خروجی پیشرانه به خود دیده است. قدیت این خودرو ۱۹۷ اسب بخار به ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از ۲۰۳ نیوتون متر به ۲۱۲ نیوتون متر رسیده است. ام قدرت و گشتاور مدل دنده اتوماتیک بدون تغییر باقی مانده است. تغییراتی که در قدرت خروجی پیشرانه‌ی سوبارو BRZ دنده دستی داده شده است در مدل بروز رسیانی شده ی تویوتا GT86 نیز اعمال شده است. دیگر تغییر این خودرو نسبت به قبل مربوط به تغییرات ظاهری همانند استفاده از چراغ های جدید تمام LED ، غربیلک فرمان جدید، سپر جدید و نشان دهنده‌های جدید هستند. همچنین سیستم کنترل پایداری دینامیک خودرو از حالت جدیدی به نام Track برخوردار شده است. سیستم های حرکت در سراشیبی (اتوهلد)، تهویه ی مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی جدید نیز به خودرو افزوده شده است.

(۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروی سوبارو, سوبارو BRZ, کمپانی سوبارو, کوپه‌ی تویوتا GT86

1
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...