چگونه برای شبکه های اجتماعی محتوا تولید کنیم؟
به عنوان یک برند، شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین دارایی های شما هستند. در ادامه چند توصیه کارشناسان VSCO را بخوانید. به عنوان یک کارآفرین یا دارنده یک کسب و کار کوچک، شبکه اجتماعی باید یک اولویت باشد. از ترویج محصولات گرفته تا به وجود آوردن یک اجتماع برای پرورش صدای برندتان، منفعت های داشتن یک حضور استوار در شبکه های اجتماعی برای...
به عنوان یک برند، شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین دارایی های شما هستند. در ادامه چند توصیه کارشناسان VSCO را بخوانید.
به عنوان یک کارآفرین یا دارنده یک کسب و کار کوچک، شبکه اجتماعی باید یک اولویت باشد. از ترویج محصولات گرفته تا به وجود آوردن یک اجتماع برای پرورش صدای برندتان، منفعت های داشتن یک حضور استوار در شبکه های اجتماعی برای موفقیت و جذبه شرکت شما ضروری است.
اما نگران نباشید؛ نیازی نیست که هزاران دلار روی تجهیزات صرف کنید یا یک آژانس خارجی را برای این کار استخدام کنید. اما این به این معنی هم نیست که می توانید یک سری عکس های بی ربط را در اینستاگرام منتشر کنید. در عوض، کافیست با فکر باشید، به حضار خود توجه کنید، چند حقه سریع و آسان دوربین عکاسی را یاد بگیرید (بله، میتوانید از تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید) و در نهایت، یک صدا، یک اجتماع و به تبع آن، یک پیروی بزرگ بسازید.
برای این که به شما کمک کنیم تمام این چیزها را به دست بیاورید، ما کندال کالی، دستیار ویرایشگر و سرپرست عکس و مایکل لیون، مدیر محتوا و کوراتور عکس در اپلیکیشن VSCO که هر دو عکاس نیز هستند را برای کمک آورده ایم.
لیون می گوید: “شما فقط باید روراست باشید، باید یک داستان خوب بگویید، باید انسان باشید.” و اینطور ادامه می دهد: “برندهایی که بهترین هستند، قصه ای برای گفتن دارند. این فراتر از محصول می رود.”
برای این که شروع کنید در شبکه های اجتماعی محتوا و برند خود را بسازید، ۱۰ نکته از کالی و لیون از VSCO بشنوید.
لیون: “مهم ترین چیز در ثبات این است که یک عکس چگونه گرفته شود، شما از چه چیز عکس می گیرید و از طریق آن عکس چه چیزی راجع به برند خود می گویید. برندهایی که این کار را همواره انجام می دهند و یک تصویر استوار درست می کنند، بهترین هستند. برای مثال، با فیلترهای VSCO شما می توانید ویرایش های یکسان را روی چندین عکس درون برنامه، استفاده کنید. این راه بسیار خوبی برای خلق عکس های مختلف زیادی با ظاهر یکسان می باشد. بنابراین پیدا کردن جریان کاری تان، پیدا کردن راهی برای خلق یک تصویر استوار و اطمینان از این که تمام افراد تیم شبکه های اجتماعی به ابزارهای یکسان برای خلق آن تصویر دسترسی دارند، بسیار مهم است.”
به حضار خود تکیه کنید
کالی: “گاهی موقعیتی پیش می آید که شما می توانید مستقیما مجوز عکسی که شخصی گرفته است را بگیرید که یک وضعیت برد-برد است. یا گاهی اوقات باعث می شود جای پای شما در شخصیت و صدای اجتماع تان محکم شود. کافیست کاربران خود را بشناسید.”
سعی کنید از نور طبیعی استفاده کنید
تعداد زیادی عکس بگیرید و آن ها را حذف نکنید
کالی: “یکی از بزرگ ترین چیزها این است که برندها صدای خودشان را درک نکنند. این خیلی مهم است و اغلب نادیده گرفته می شود. کلمات خیلی مهم اند. عکس ها خیلی مهم اند. حتی به نظر من عکس ها در موقعیت های شبکه های اجتماعی مهم تر هستند. مردم هیچوقت دوست ندارند چیزی را به آن ها بیاندازی. بعضی از برندها فقط می گویند: “بخر، بخر، بخر.” آن ها درباره محصول خود پرشور نیستند، فقط می خواهند پول دربیاورند و من میخواهم طبیعت انسانی بیشتری در آن حس کنم.”