نگار فلاح: در صورت حمایت فدراسیون اسکیت به دنبال سهمیه المپیک 2020 هستم


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ نگار فلاح بانوی اسکیت باز مازندرانی، متولد هشت خرداد 1379 در مازندران است. او اسکیت را از پنج سالگی شروع کرده و 11 سالی می‌شود، که در این رشته فعالیت دارد و 7 سال است که به طور حرفه‌ای وارد آن شده است. او در خصوص ورودش به دنیای اسکیت به سایت ورزش بانوان گفت: اسکیت ورزشی است که هم جنبه تفریحی دارد و هم قهرمانی؛...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ نگار فلاح بانوی اسکیت باز مازندرانی، متولد هشت خرداد ۱۳۷۹ در مازندران است. او اسکیت را از پنج سالگی شروع کرده و ۱۱ سالی می‌شود، که در این رشته فعالیت دارد و ۷ سال است که به طور حرفه‌ای وارد آن شده است.

او در خصوص ورودش به دنیای اسکیت به سایت ورزش بانوان گفت: اسکیت ورزشی است که هم جنبه تفریحی دارد و هم قهرمانی؛ آن زمان هیچ شناختی از جنبه قهرمانی اسکیت نداشتم و مثل سایر هم‌سن‌وسالانم می‌خواستم بازی کنم اما مربی اسکیتم وقتی دید کارم خوب است، تشویقم کرد تا این ورزش را ادامه بدهم. من هم بعد از چند هفته واقعا به این ورزش علاقه پیدا کردم و تصمیم گرفتم بطور حرفه‌ای فعالیتم را در اسکیت دنبال کنم. در مسابقات مختلف شرکت کردم و اکثر اوقات هم نفر اول می‌شدم. تا کنون هم بیش از ۶۰ مدال مختلف دارم.

نگار فلاح: در صورت حمایت فدراسیون اسکیت به دنبال سهمیه المپیک 2020 هستم

نگار فلاح در مسابقات جهانی کره جنوبی سال ۸۹

نگار فلاح اسکیت باز مازندرانی اردیبهشت سال ۱۳۸۹ که به همراه تیم ملی اسکیت کشورمان در مسابقات بین المللی اسکیت کره جنوبی شرکت کرده بود، در رشته هزار متر سرعت نشان برنز این مسابقات را بر گردن آویخت و نخستین مدال برون مرزی اسکیت مازندران را نیز کسب کرد. او ادامه داد: بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات جهانی به دنبال فساد مالی در هیئت اسکیت استان مازندران، تغییرات اساسی در پست‌های فدراسیون اسکیت ایران صورت گرفت و تا مدت‌ها کسی از اسکیت بازان حمایت نکرد. به همین خاطر حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی اولین و آخرین حضورم در مسابقات جهانی این رشته بود.

بانوی اسکیت باز کشورمان درباره محل تمرین خود اظهار کرد: تا دو سال قبل همیشه در پیست تفریحی پارک تمرین می‌کردم که هفتاد متر بود در حالیکه زمین استاندارد برای تمرین اسکیت باید ۲۰۰ متر باشد. تا اینکه دو سال قبل زمین استاندارد اسکیت در سرخرود مازندران احداث شد و ما هم ادامه تمرینات را در این محل انجام دادیم.

فلاح با اشاره به اینکه هدفش حضور در بازی‌های المپیک است، اظهار کرد: خوشبختانه اسکیت وارد برنامه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد. اما با حمایت‌های کمی که از این رشته صورت می‌گیرد شاید هیچ‌گاه نتوانم در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو شرکت کنم شاید هم تا ۲۰۲۰ برخورد دیگری با ورزشکاران این رشته صورت گرفت؛ حمایت‌ها بیشتر شد و ما هم سهمیه گرفتیم.

وی در پایان گفت: از انتخاب اسکیت خوشحال هستم با اینکه حمایت در این رشته کم است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب نمی‌کند. چرا که بسیاری همچنان جنبه تفریحی این ورزش را در نظر دارند. با این حال فوتسال، والیبال، تنیس و شنا را هم دنبال کرده‌ام و در آینده‌ای نزدیک در مسابقات والیبال شرکت خواهم کرد. از طرفی تمرکزم روی دریافت کارت مربیگری اسکیت بانوان نیز هست.

نگار فلاح: در صورت حمایت فدراسیون اسکیت به دنبال سهمیه المپیک 2020 هستم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)