برانکو : چه کاری می توانیم بکنیم اگر کسی بخواهد برود ؛ در مورد بازیکن جدید اصلا سوال نپرسید


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در پایان تمرین دیروز سرخپوشان با خبرنگاران گفتگو کرد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از تمرین تیمش در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده به دلیل رفتار او در بازی برابر استقلال پرسیده بودند، گفت: اگر طوری که بازیکنان استقلال روی داور فشار آوردند،...

برانکو : نه مشکلی نداریم، مشکل هست که ایشان حضور ندارند ولی جانشین های با کیفیت داریم

برانکو : چه کاری می توانیم بکنیم اگر کسی بخواهد برود ؛ در مورد بازیکن جدید اصلا سوال نپرسید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | ۸:۲۲
برانکو : چه کاری می توانیم بکنیم اگر کسی بخواهد برود ؛ در مورد بازیکن جدید اصلا سوال نپرسید

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از تمرین تیمش در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده پرسیدند جواب داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در پایان تمرین دیروز سرخپوشان با خبرنگاران گفتگو کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از تمرین تیمش در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده به دلیل رفتار او در بازی برابر استقلال پرسیده بودند، گفت:

اگر طوری که بازیکنان استقلال روی داور فشار آوردند، باید کل بازیکنان استقلال را محروم می کردند. من اصلا نمی دانم برای چه شجاع محروم شده است!

وی در مورد اینکه غیبت شجاع برای تیمش مشکل ساز می شود ، ادامه داد:

نه مشکلی نداریم. مشکل هست که ایشان حضور ندارند ولی جانشین های با کیفیت داریم. ما در حال حاضر ماهینی را هم به دلیل مصدومیت آشیل نداریم که این مشکل بزرگتر ما است.

برانکو در مورد شرایط دو بازیکن پرسپولیس یعنی احمدزاده و ماهینی و همینطور شرایط نوراللهی گفت:

نوراللهی که اصلا فکر نمی کنم شرایط بازی داشته باشد، چون بحث سربازی دارد. احمدزاده هم تازه شروع به نرم دویی کرده است.

برانکو درباره سفر مصلح به کربلا، تصریح کرد:

من به این موضوع و توجه صادقانه اش به دین احترام می گذارم. شایان بچه بسیار خوبی است و به خوبی در حال پیشرفت است. این بازیکن از لیگ یک به تیمی آمده که قهرمان کشور است و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته است. در همچین موقعیتی تلاش خود را انجام داده و به تیم کمک کرده است.وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان مدافع چپ به او اعتقاد دارید، عنوان کرد: بله. او به زمان نیاز دارد و تا به امروز نیز بازی زیادی در تیم ما انجام داده است. او در یک تیم معمولی لیگ برتر نیست و در تیمی است که شکل گرفته و بسته شده است.

برانکو درباره شرایط جدول و مدعیان قهرمانی هم گفت:

ما داریم برای قهرمانی می جنگیم. به هرحال تیم هایی مثل پارس جنوبی، پدیده و پیکان هستند که بسیار خوب بازی می کنند. خیلی مانده فصل تمام شود اما به هرحال آمار ما از فصل گذشته بهتر است. ۷۵ درصد از امتیازها را کسب کرده ایم و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا نیمه نهایی بالا آمدیم، در جام حذفی در مرحله اول قهرمان سال گذشته را شکست دادیم و نسبت به فصل قبل گل های بیشتری زده ایم اما می دانیم یک ماراتون سخت در پیش رو داریم و هنوز تا پایان فصل خیلی زمان داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره موضوع صعود کراوسی به جام جهانی و ارتباط این موضوع با تمدید قرارداد او، اضافه کرد: بحثی درباره این موضوع ندارم زیرا کرواسی یک بازی دیگر دارد و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد نمایش کرواسی برابر یونان در دیدار رفت پلی آف که با پیروزی ۴ بر ۱ همراه شد، توضیح داد:

مقابل تیم یونان خیلی عالی بازی کردند؛ مقابل تیمی که بعد از ۵ سال ۴ گل خورده است. کرواسی نشان داد که یک تراکم کیفیت در تیمش دارد. اگرچه هنوز هیچ چیز مشخص نشده است، اما خیلی خوش بین هستیم که به جام جهانی برویم.

برانکو در مورد جذب اشکان دژاگه با توجه به محرومیت از پنجره ی نقل و انتقالات افزود:

ما اصلا منع گرفتن بازیکن داریم و اصلا به بازیکن جدید فکر نمی کنیم، چون حق گرفتن بازیکن جدید نداریم، چون تیممان عالی است و نتایج خوبی گرفته است. طارمی هم دو ماه دیگر برمی گردد و به اندازه کافی بازیکن خوب داریم. اصلا چرا نمی توانیم بازیکن جدید بگیریم در مورد این موضوع سوال می پرسید. تا یک سال آینده در مورد بازیکن جدید اصلا سوال نپرسید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر در این یک سال بازیکنی قصد جدایی داشته باشد، باشگاه چه عکس العملی خواهد داشت، بیان کرد:

چه کاری می توانیم بکنیم؛ اگر کسی بخواهد برود، می رود. البته ما خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و باشگاهمان هم خوب است و کاملا به هم اعتقاد و اعتماد داریم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : برانکو, پرسپولیس, سرمربی پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان