معرفی خودروی 5000 اسب بخاری در دبی صورت خواهد گرفت


معرفی خودروی 5000 اسب بخاری در دبی صورت خواهد گرفت

در سال جاری، در نمایشگاه خودروی دبی 2017، شاهد معرفی یک خودروی 5000 اسب بخاری با نام Devel 16 خواهیم بود که دارای مشخصات فنی فوق العاده ای می باشد. این خودروی فوق العاده قدرتمند، یکی از محصولات یک کمپانی امارتی می باشد که برای اولین بار در سال 2013 رونمایی شد و در آن […] نوشته معرفی خودروی 5000 اسب بخاری در دبی صورت خواهد گرفت اولین بار...

در سال جاری، در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۷، شاهد معرفی یک خودروی ۵۰۰۰ اسب بخاری با نام Devel 16 خواهیم بود که دارای مشخصات فنی فوق العاده ای می باشد. این خودروی فوق العاده قدرتمند، یکی از محصولات یک کمپانی امارتی می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد و در آن زمان امکان حرکت کردن را نداشت ولی امسال این خود روی پر قدرت دارای یک موتور ۱۶ سیلندر وی شکل با ۴ توربو شارژ می باشد که بر اساس ادعای این کمپانی می تواند به سرعت های بالای ۴۸۰ کیلیومتر بر ساعت نیز برسد.

معرفی خودروی 5000 اسب بخاری در دبی صورت خواهد گرفتدر سال ۲۰۱۳ بیشتر کمپانی ها این خودرو را به صورت یک خودروی نمایشی می دانستند که قابلیت حرکت کردن ندارد اما امسال این کمپانی اماراتی ادعا کرده است که این خودرو قابلیت رانندگی و حرکت کردن نیز دارد و با استفاده از یک موتور ۱۶ سیلندر وی شکل به همراه یک چهار توربو شارژ می تواند تا ۵۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید نماید. روسای این کمپانی اماراتی اعلام کرده اند که برای تولید این خودرو از یک کمپانی ایتالیایی به نام Manifattura Automobili Torino کمک گرفته است و از سوابق این کمپانی می توان به تولید یک خودروی سوپر اسپرت به نام SCG 003 و IntensaEmozione اشاره کرد.

معرفی خودروی 5000 اسب بخاری در دبی صورت خواهد گرفتبر اساس ادعاهایی که کارمندان این کمپانی داشته اند، رانندگی با Devel 16 بسیار راحت می باشد و تمامی قابلیت های یک ابر خودرو را دارا می باشد و بر اساس شایعات منتشر شده، این خودرو می تواند با سرعتی بیش از ۴۸۰ کیلومتر، از مکلارن P1 نیز پیشی بگیرد. موتور ۱۶ سیلندر این خودرو توسط شرکت Steve Morris Engines ساخته شده است که یکی از بهترین تولید کننده های موتور خودروهای درگ می باشد و در اولین تست درگ این خودرو که توسط کمپانی داینو صورت پذیرفته، توانسته است قدرت ۴۵۰۰ اسب بخاری Devel 16 رادر دور موتور ۶۹۰۰ تایید کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟