واکنش باتیستوتا به شکسته شدن رکوردش


واکنش باتیستوتا به شکسته شدن رکوردش

اسطوره فوتبال آرژانتین به شکسته شدن رکورد گلزنی اش توسط مسی واکنش نشان داد.

واکنش باتیستوتا به شکسته شدن رکوردش

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عمر گابریل باتیستوتا که پیش از لیونل مسی، با 56 گل زده در 77 بازی ملی بهترین گلزن آرژانتین بود،در یک برنامه تلویزیونی اذعان کرد که از شکسته شدن رکوردش ناراحت شده است.

وقتی از باتیستوتا سؤال شد که واکنشش در قبال که شکسته شدن رکورد گلزنی‌اش توسط مسی و پیشی گرفتن او به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی چه بود؟ وی گفت: کمی ناراحتم. بله در واقع به اندازه کافی ناراحت شدم، نه کمی. این (برترین گلزن تیم ملی) عنوانی بود که به من داشتم و عنوان کوچکی هم نبود. شما دور تا دور دنیا می‌روید و عنوان بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین را دارید.
با این حال باتیستوتا از این که رکوردش توسط مسی شکسته شده راضی به نظر می رسید.او گفت: امتیازی که من نسبت به دیگران دارم این است که که پشت سر یک بازیکن فرا زمینی قرار دارم. همیشه یکی هست که از شما بالاتر می‌رود.

«باتی گل» اگرچه به لحاظ تعداد گل پس از مسی دومین گلزن برتر تیم ملی آرژانتین است اما ضریب گلزنی او نسبت به کاپیتان حال حاضر این تیم بهتر است. باتیستوتا در 78 بازی ملی 56 گل زده است، در حالی که مسی در 122 بازی 61 گل به ثمر رسانده است.علاوه بر این باتی گل در جام های جهانی 10 گل به ثمر رسانده اما مسی 5 گل زده است.


انتهای پیام/


ناراحتی باتیستوتا از شکسته شدن رکوردش توسط مسی



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد