پیام تسلیت ناجا به خانواده‌های داغدار و آسیب دیده زلزله کرمانشاه


پیام تسلیت ناجا به خانواده‌های داغدار و آسیب دیده زلزله کرمانشاه

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی جان باختن و مجروح شدن جمعی از هم وطنان را در پی حادثه زلزله استان کرمانشاه تسلیت گفت.

پیام تسلیت ناجا به خانواده‌های داغدار و آسیب دیده زلزله کرمانشاه

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی جان باختن و مجروح شدن جمعی از هم وطنان را در پی حادثه زلزله استان کرمانشاه تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش و تلخ زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه که منجر به فوت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان شجاع و غیور کرمانشاه شد، موجی از غم و اندوه را در ایران اسلامی رقم زد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی و با تسلیت به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور کرمانشاه و خانواده‌های داغدار و آسیب دیده در این پیام آورده است؛ از خداوند متعال برای جان باختگان فقید این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری طلب داریم.

در این پیام با بیان اینکه نیروی انتظامی از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، ساز و کار‌های لازم برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان را مورد توجه قرار داده است، آمده است؛ وظیفه خود می‌دانیم تا حداکثر توان، امکانات و مساعی خود را برای کاستن از رنج و اندوه آسیب دیدگان این حادثه به کار گیریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول