کار بیرون کشیدن مجروحین از زیرآورها تا امشب تمام است


کار بیرون کشیدن مجروحین از زیرآورها تا امشب تمام است

نیک کردار گفت: طبق گزارشی که گرفته ایم هم‌اکنون بیرون آوردن مصدومین و مجروحین از زیرآورها تمام شده است. در روستاها نیز خود مردم کمک کرده‌اند. تا آخر شب در شهرها نیز کاملا تمام است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا، نیک کردار معاون عمرانی استان کرمانشاه درباره وضعیت مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: تا دیشب بدلیل خاموشی ساعت زلزله، کار امداد و نجات تنها بوسیله آمبولانس‌ها انجام می‌گرفت اما از امروز 33 هلی کوپتر کار انتقال مجروحین را در کنار وسایل امدادی انجام دادند.

وی افزود: در همین راستا 7100 مجروح از زیر آوارها به مراکز درمانی منتقل شده و تعدادی از مجروحین نیز به تهران انتقال یافتند.

نیک کردار تأکید داشت: تمام هم و غم مسئولین روی آواربرداری است. طبق گزارشی که گرفته‌ایم هم‌اکنون بیرون آوردن مصدومین و مجروحین از زیرآورها تمام شده است. در روستاها نیز خود مردم کمک کرده‌اند. تا آخر شب در شهرها نیز کاملا تمام است و بعید میدانم کسی زیر آوار باشد.

وی با اینحال عنوان کرد: روستاهای ما در سطح 10 هزار کیلومتر و پراکنده هستند پس نمی‌توان در مورد روستاها با اطمینان گفت که دیگر مشکل آب و برق ندارند. چون در روستاها هنوز مشکل داریم اما تلاش می‌کنیم به لحاظ برق و غذا و آب درحد نیاز کمک برسانیم.

به گفته معاون عمرانی استاندار کرمانشاه؛ راه هایی به سمت کرمانشاه که بخاطر زلزله بسته شده بود، بازگشایی شده و آب و برق شهر تا حد مقبول حل شده است. در سرپل ذهاب، قسمت به قسمت معابر شهر درحال ایجاد روشنایی هستیم و آب شهر نیز بعد از ترمیم سیستم پمپاژ در حال جریان افتادن است.

نیک زاد در نهایت گفت: حدود 20 تریلی کامیون و غذا و غیره به سمت روستاها و شهرهای کوچک درحال انتقال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا