مارک مارکز: ترسیدم با یوهان زارکو برخورد کنم


موتو جی پی ایران – مارک مارکز اذعان داشت که اشتباهی که در پیچ 1 مسابقه انجام داد، به خاطر ترس از برخورد با یوهان زارکو بوده است. مارکز برای کسب عنوان قهرمانی سال 2017 تنها باید جزء 11 نفر اول قرار می‌گرفت. از ابتدای مسابقه آرام و با اعتماد به نفس به نظر می‌رسید و زمان زیادی پشت سر زارکو موتورسواری کرد، اما در آخرین پیچ پیست و در 7 دور...

موتو جی پی ایران – مارک مارکز اذعان داشت که اشتباهی که در پیچ 1 مسابقه انجام داد، به خاطر ترس از برخورد با یوهان زارکو بوده است.

مارکز برای کسب عنوان قهرمانی سال 2017 تنها باید جزء 11 نفر اول قرار می‌گرفت. از ابتدای مسابقه آرام و با اعتماد به نفس به نظر می‌رسید و زمان زیادی پشت سر زارکو موتورسواری کرد، اما در آخرین پیچ پیست و در 7 دور مانده به پایان تصمیم به سبقت از مرد فرانسوی گرفت که باعث اشتباه وی در پیچ 1 شد و حتی زانو و آرنج او به زمین برخورد کرد اما مارک موفق شد تعادل خود را حفظ کند و امیدهایش را زنده نگه دارد.

مارک مارکز: ترسیدم با یوهان زارکو برخورد کنممارک مارکز: ترسیدم با یوهان زارکو برخورد کنم مارکز و زارکو، گرندپری والنسا 2017

در نهایت، مارک مارکز با کسب مقام سوم توانست برای چهارمین بار در پنجمین حضورش در کلاس موتو جی پی، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی در مصاحبه با بی‌تی اسپورت گفت:

پشت سر زارکو بودم و می‌توانستم بسیار سریع‌تر از او باشم، اما به خودم می‌گفتم آرامش‌ات را حفظ کن! به خاطر اینکه احساس سریع‌تر بودن داشتم از او سبقت گرفتم. اما وقتی اینکار را انجام دادم کمی ترسیده بودم. می‌ترسیدم زارکو به داخل پیچ برود و با هم برخورد داشته باشیم. تصمیم گرفتم به شدت فشار بیاورم تا کمی فاصله باز کنم، اما برای ترمز گیری تمرکز خوبی نداشتم. دیر ترمز گرفتم و پیچ را از دست دادم. از آن زمان تا آخر مسابقه به روش مارکز موتورسواری کردم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری