اتوبوس فوق لوکس 6 میلیاردی با قابلیت حمل خودروی لوکس (+عکس)


پول‌نیوز -شرکت آلمانی Volkner Mobil که تخصص آن تولید کامیون‌های شخصی و یا اتوبوس‌های لوکس در جهان است، برای اقشار خاصی از ثروتمندان یک اتوبوس با قابلیت حمل اتومبیل طراحی کرده است که با پرداخت ۱.۶ میلیون دلار، می‌توان صاحب یکی از خانه‌های متحرک...

پول‌نیوز -شرکت آلمانی Volkner Mobil که تخصص آن تولید کامیون‌های شخصی و یا اتوبوس‌های لوکس در جهان است، برای اقشار خاصی از ثروتمندان یک اتوبوس با قابلیت حمل اتومبیل طراحی کرده است که با پرداخت ۱.۶ میلیون دلار، می‌توان صاحب یکی از خانه‌های متحرک این شرکت با قابلیت حمل اتومبیل شد.

اتوبوس فوق لوکس 6 میلیاردی با قابلیت حمل خودروی لوکس (+عکس)

خیلی‌ها این ماشین و کاربرد آن را درست و حسابی درک نمی‌کنند. اما در واقع این کامیون می‌تواند مناسب آن دسته از ثروتمندانی باشد که می‌خواهند هیچگونه نگرانی بابت سفر خود نداشته باشند، از جمله نگرانی بابت رزرو هتل و محل اقامت، نگرانی بابت کرایه ماشین و همچنین نگرانی بابت پارکینگ اتومبیل که می‌توانند با خرید یکی از اتوبوس‌های لوکس شرکت Volkner Mobil، هم یک پارکینگ متحرک برای ماشین سوپر اسپرت خود داشته باشند و هم یک خانه متحرک برای داشتن یک سفر لذت بخش داشته باشند.


اتوبوس فوق لوکس 6 میلیاردی با قابلیت حمل خودروی لوکس (+عکس)

همانطور که در تصویر می‌بینید، شرکت آلمانی Volkner Mobil یک دستگاه خودروی بی.ام.و i۸ و یا حتی یک دستگاه خودروی سوپر اسپرت پورشه ۹۱۱ را نشان داده است که در داخل این اتوبوس قرار گرفته و امکان جابجایی آنان برای افراد ثروتمند وجود دارد. به طور کلی با تایید شرکت سازنده، این کامیون دارای طول کلی ۱۲ متر و همچنین ارتفاع ۳.۸ متری خواهد بود که می‌تواند تا حداکثر ۱۸ تن ظرفیت مجاز حمل بار داشته باشد که بخشی از آن به حمل اتومبیل‌های سوپر اسپرت مالکان ثروتمند اختصاص داده می‌شود.


اتوبوس فوق لوکس 6 میلیاردی با قابلیت حمل خودروی لوکس (+عکس)

گفتنی است که این اتوبوس به درخواست مشتریان، برمبنای محصولات مرسدس بنز و یا ولوو ساخته خواهد شد که هرکدام دارای ۴۶۰ اسب بخار خواهند بود که باتوجه به وزن زیاد، به هیچ وجه پاسخ راننده را بدون جواب نمی‌گذارد.

شاید قیمت ۱.۶ میلیون دلار برای یک اتوبوس بسیار زیاد باشد، اما بیشتر از یک اتوبوس باید به چشم یک اتاق لوکس و مجلل در یک هتل ۵ ستاره به آن نگاه کرد که دارای اتاق خواب بوده، حمام و سرویس بهداشتی دارد، آشپزخانه داشته و می‌توان از فضای کافی برای مهمانی و پذیرایی استفاده کرد که همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود.

علاوه بر این، گفتنی است که اتوبوس لوکس Volkner Mobil نه تنها می‌تواند حامل محصولات سوپر اسپرت پورشه و بی.ام.و باشد، بلکه توانایی حمل ماشین‌های فراری ۴۵۸، پورشه ۹۱۱ و یا حتی قابلیت حمل مرسدس بنز E کلاس کروکی را خواهد داشت که سلایق مختلف مشتریان را در بر می‌گیرد.



منبع:مشرق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!