اگر برادران وارنر با برت رتنر قطع همکاری نکند گل گدوت دیگر نقش Wonder Woman را ایفا نخواهد کرد


اگر برادران وارنر با برت رتنر قطع همکاری نکند گل گدوت دیگر نقش Wonder Woman را ایفا نخواهد کرد

به تازگی شایعه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه در صورت ادامه پیدا کردن همکاری «برت رتنر» (Brett Ratner) با استودیو برادران وارنر، «گل گدوت» (Gal Gadot) دیگر در نقش Wonder Woman بازی نخواهد کرد. شایعه‌ای که به نظر واقعی می‌رسد. در چند هفته اخیر موجی از اتهامات به سمت تهیه کنندگان و حتی بازیگران...

به تازگی شایعه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه در صورت ادامه پیدا کردن همکاری «برت رتنر» (Brett Ratner) با استودیو برادران وارنر، «گل گدوت» (Gal Gadot) دیگر در نقش Wonder Woman بازی نخواهد کرد. شایعه‌ای که به نظر واقعی می‌رسد.

در چند هفته اخیر موجی از اتهامات به سمت تهیه کنندگان و حتی بازیگران هالیوود روانه شده است. اتهاماتی که در رابطه با سوء استفاده این افراد از شهرت و موقعیتشان و رفتارهای ناشایست آن‌هاست. یکی از افرادی که با این اتهامات مواجه شده، برت رتنر، تهیه کننده و کارگردان مطرح هالیوود است. رتنر صاحب کمپانی RatPac-Dune Entertainment بوده که در امر تهیه و سرمایه‌گذاری تعداد زیادی از پروژه‌های مشترک DC و برادران وارنر همکاری کرده است. فیلم‌هایی مانند Batman v Superman: Dawn of Justice ،Suicide Squad و Justice League که قرار است به زودی اکران شود.

پس از اتهاماتی که اخیرا به رتنر وارد شده است، گفته می‌شود که «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) جدید سینما، گل گدوت، قصد دارد به تنهایی جلوی او که یکی از بزرگترین نام‌ها در پشت پرده هالیوود است، بایستد و در صورت ادامه همکاری برادران وارنر با کمپانی برت رتنر و خود شخص او، چه در فیلم Wonder Woman 2 و چه در دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی DC، گدوت دیگر در نقش Wonder Woman بازی نخواهد کرد. این موضوع تایید رسمی نشده است و در حد یک شایعه است ولی اطلاعات و شواهدی وجود دارد که به واقعی بودن آن قوت می‌بخشد.

اطلاعاتی که در ادامه مشاهده می‌کنید، گزارشی از Page Six است که ادعا می‌کند با منبعی معتبر از داخل استودیوی برادران وارنر ارتباط دارد و این منبع با گل گدوت و برت رتنر هم رابطه دارد. به گفته این منبع، گل گدوت انقدر با برت رتنر مشکل دارد که وقتی قرار شده در یک مهمانی حضور پیدا کند تا جایزه‌ای را به رتنر بدهد، قبول نکرده و حتی در آن مهمانی حاضر هم نشد. در ادامه بخشی از صحبت‌های این منبع را مشاهده می‌کنید.

برت رتنر در ساخت فیلم Wonder Woman کمک مالی زیادی به استودیو برادران وارنر کرد و پس از موفقیت‌های این فیلم هم سود زیادی نصیب او و کمپانی‌اش شد. حالا گدوت می‌گوید که اگر برادران وارنر سهم استودیو برت را نخرد و او را از پروژه‌های مرتبط با دنیای سینمایی DC و طبیعتا فیلم Wonder Woman 2 کنار نگذارد، همکاری خود با آن‌ها را قطع می‌کند و دیگر در نقش Wonder Woman بازی نمی‌کند.

گل گدوت آدم سرسختی است و با اصول اخلاقی خودش زندگی می‌کند. او انقدر باهوش هست که بداند بهترین راه برای ضربه زدن به افرادی همچون برت رتنر این است که کیف پول آن‌ها را هدف قرار دهد و همین‌طور می‌داند که استودیو برادران وارنر در این موضوع طرف او را خواهند گرفت. چون نمی‌توانند فیلمی با قهرمانی زن و در حمایت از زن‌ها بسازند ولی در نبردی که بین یک زن و یک مرد شکل گرفته است، طرف مرد ماجرا را بگیرند.

اگر برادران وارنر با برت رتنر قطع همکاری نکند گل گدوت دیگر نقش Wonder Woman را ایفا نخواهد کرد

اگر گفته‌های این منبع درست باشد و گل گدوت واقعا چنین قصدی داشته باشد، می‌توان گفت که توپ در زمین گدوت است. درست است که استودیو برت رتنر کمک مالی زیادی در پروژه‌های مختلف به استودیو برادران وارنر کرده است ولی به نظر می‌رسد ارزش گل گدوت برای آن‌ها در این موضوع بیشتر است. مخصوصا با توجه به اینکه او Wonder Woman است و نماد قدرت زن‌ها، پس اگر استودیو برادران وارنر جلوی او بایستد یا با او قطع همکاری کند، با توجه به وضعیتی که دنیا در این روزها دارد، مشکلات زیادی متوجه این استودیو خواهد شد.

اما قراردادی که گل گدوت با استودیو برادران وارنر دارد، مبنی بر این است که او باید در سه فیلم، نقش Wonder Woman را ایفا کند. او تا الان در دو فیلم Batman v Superman و Wonder Woman این نقش را ایفا کرده است و با توجه به حضورش در فیلم Justice League که به زودی اکران می‌شود، می‌توان گفت که به قراردادش کامل پایبند بوده است و اگر برادران وارنر بخواهد او در نقش Wonder Woman باقی بماند، چاره‌ای جز جذب رضایتش ندارد. علاوه‌بر همه این‌ها، گل گدوت توانست خودش را با نقش Wonder Woman در دل هواداران این شخصیت و کلا طرفداران کامیک‌بوک‌های DC جای دهد و نظر مثبت منتقدان را هم به دست آورد. این مورد هم توپ را در زمین گدوت باقی نگه می‌دارد. تازه خارج از این بحث، با توجه به اتهامات وارد شده به برت رتنر، قطع همکاری برادران وارنر با کمپانی او می‌تواند خیال این استودیو را هم در رابطه با هرگونه حاشیه که در آینده ممکن است به وجود بیاید، راحت کند.

استودیو برادران وارنر، اظهارات Page Six را رد کرده و هرگونه نزاع بین برت رتنر و گل گدوت را تکذیب کرده است ولی با توجه به اینکه گل گدوت این روزها به خاطر حضورش در فیلم Justice League، زیاد در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود، این احتمال کاملا وجود دارد که در مصاحبه‌ای، فردی از او راجع به این موضوع سوال بپرسد و او هم لب به سخن گشاید!

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اگر برادران وارنر با برت رتنر قطع همکاری نکند گل گدوت دیگر نقش Wonder Woman را ایفا نخواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل