هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدند


خبرگزاری شبستان: اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان بوسیله هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی ارتش به مناطق غرب کشور ارسال شد.

سرویس : سیاسی - دفاعی و امنیتی زمان : ۱۳۹۶/۸/۲۳ - ۱۵:۵۸ شناسه خبر : ۶۶۹۵۸۶

هواپیماهای ۷۴۷ و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدند
خبرگزاری شبستان: اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان بوسیله هواپیماهای ۷۴۷ و ایلوشین نیروی هوایی ارتش به مناطق غرب کشور ارسال شد.
هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدند
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاجا، اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور، دقایقی پیش بوسیله دو فروند هواپیماهای 747 و ایلوشین به استان کرمانشاه ارسال شد.

بنابر این گزارش این اقلام شامل چادر، پتو و آب معدنی است که از سوی جمعیت هلال احمر کشور و نیروی هوایی ارتش به مردم زلزله زده اهدا شده است.

همچنین 20 تن از پزشکان متخصص نیروی هوایی ارتش به سرپرستی دکتر نصوحی رییس اداره بهداشت و درمان این نیرو با هواپیماهای فوق به منطقه اعزام شدند.

شایان زکر است برخی اقلام ضروری مناطق زلزله زده نیز، شب گذشته توسط سه فروند هواپیمای C130 استان کرمانشاه ارسال شده بود

پایان پیام/34
هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدند
هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدندهواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی هم عازم کرمانشاه شدند
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
نیروی هوایی
|
زلزله
|
ارتش
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06