فعالیت کاردستی مقدمه کارآفرینی در کودکان


فعالیت کاردستی مقدمه کارآفرینی در کودکان

فرماندار ابوموسی در بازدید از کانون پرورش فکری این شهر فعالیت کاردستی را جذاب و مقدمه کارآفرینی برای آینده کودکان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فرماندار ابوموسی در بازدید از کانون پرورش فکری این شهر فعالیت کاردستی را جذاب و مقدمه

کارآفرینی برای آینده کودکان دانست.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون به اهمیت آموزش کاردستی به کودکان ونوجوانان اشاره کرد و افزود: اگر مربیان و اولیاء کودکان به هنر کاردستی بهای لازم را دهند شاهد رشد و بالندگی و ظهور هزاران استعداد برجسته در رشته های گوناگون در کشورمان، در آینده خواهیم بود.

سجادی کانون را محیطی عنوان کرد که کودک در فضای کودکانه و به دور ازمعیارها و چارچوب‌های بزرگسالان می‌تواند آزادانه تخیل و اندیشه کند و ظرفیت‌های نهفته‌ی هوش و تفکر خود را توسعه ببخشد.

فرماندار ابوموسی ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون، پرداختن به فعالیت‌های نقاشی و کاردستی را یکی از مهمترین عامل برای رسیدن به تقویت و تمرکز ذهنی آن‌ها دانست وگفت: در انجام هنر کاردستی شناخت کودک از محیط و چیزهای پیرامونش بیشتر می شودکه همین امرهدف اصلی آموختن می‌باشد.

در پایان وی حمایت خود را از کانون پرورش فکری ابوموسی اعلام کرد و از مربیان کانون خواست همچنان در جهت پرورش فکری کودکان ونوجوانان گام‌های موثری بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی