313 کیلوگرم مواد مخدر در جیرفت کشف شد


313 کیلوگرم مواد مخدر در جیرفت کشف شد

جیرفت - فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 313 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط کلانتری 11 جیرفت در شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ماشاالله ملائی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهید قرنی جیرفت، شناسایی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس در بررسی های بیشتر و با ردیابی دقیق، محل توقف خودرو مذکور در یکی از روستاهای حاشیه شهر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از خودرو مقدار ۳۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: عرضه تابع تقاضاست و متاسفانه تقاضا برای مصرف مواد مخدر بالاست و البته پلیس در راستای وظایف ذاتی خود با همه توان خود با هرگونه فعالیت در عرصه مواد مخدر مقابله می کند و کشفیات مواد مخدر سند اثبات این ادعاست.

وی ادامه داد: ضرورت دارد دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز به وظایف خود عمل کنند و با انجام اقدامات لازم و اثربخش زمینه کاهش تقاضا را فراهم کنند تا بیش از این جوانان آلوده نشوند.

سرهنگ ملائی مبارزه جدی با مواد مخدر را نیازمند همکاری و مشارکت مردم دانست و از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش