رونمایی از رنو تلیسمان جدید در نمایشگاه تهران


نوشته رونمایی از رنو تلیسمان جدید در نمایشگاه تهران اولین بار در تالاب پدیدار شد. تلیسمان 2018 در بازار    رنو یکی از برترین خودرو های خود رابه بازار داده هست و نام او تلیسمان هست که واقعا برترین کیفیت را دارد .    به گزارش تالاب نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران که با ارائه دو خودروی پر فروش کولئوس و رنو تلیسمان بخش زیادی از سلایق...

رونمایی از رنو تلیسمان جدید در نمایشگاه تهران

تلیسمان 2018 در بازار

رنو یکی از برترین خودرو های خود رابه بازار داده هست و نام او تلیسمان هست که واقعا برترین کیفیت را دارد .

به گزارش تالاب نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران که با ارائه دو خودروی پر فروش کولئوس و رنو تلیسمان بخش زیادی از سلایق بازار رابه سوی خود جلب کرد درنظر دارد تا هم دوران با برگزاری نمایشگاه خودروی تهران در هفته های آینده خودروی رنو مگان اخیر را در ایران رونمایی و به بازار ارائه کند.

رونمایی از رنو تلیسمان جدید در نمایشگاه تهران

خبرها حاکی ازآن هست که رنو برای بازار ایران نظیر ایی از مگان که به موتور 1.2 لیتری توربوشارژ مجهز هست را درنظر گرفته که این موتور میتواند 130 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور ساخت کند.

به گزارش تالاب مگان بازار ایران احتمالا مجهز به گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه خواهد بودو پیشبینی می‌شود در گام نخست نیز مدل سدان رنو مگان که می‌توان آنرا بچه تلیسمان نیز نامید راهی بازار ایران شود.

مگان خودرویی هست که از طریق کمپانی رنو فرانسه ساخت میشود. پروژه نخست این خودرو درسال ۱۹۸۸ از طریق کمپانی رنو ارائه شد. این خودرو به افتخار مگان سودیت طراح مشهور فرودگاه برست نامگذاری شد.

نوع سدان و هاچ بک رنومگان

رونمایی از رنو تلیسمان جدید در نمایشگاه تهران

نسل اول این خودرو با نام Mégane I درسال ۱۹۹۵ به بازار ارائه شد. درسال ۲۰۰۲ نسل دوم این خودرو با نام Mégane II جای گزین نسل اول شد. کمپانی رنو در ۴ اکتبر ۲۰۰۸ نسل سوم مگان با نام Mégane III در نمایشگاه بین المللی ماشین موندیال پاریس پرده برداری کرد.

در اواسط دهه 80 شمسی شاهد حضور برند مشهور فرانسوی یعنی رنو برای رقابت با هموطن خود پژو که بازار خودروی ایران را قبضه کرده بود، بودیم دراین میان خودروی مگان که در آن دوران به صورت وارداتی ودر 2 تیپ با موتور 2 هزار سی سی با گیربکس اتوماتیک و موتور 1600 سی سی با گیربکس دستی ارائه می شد

توانست نظر تعداد زیادی از ارباب رجوع خودرو راکه خواستار خرید یک خودرو با برند اروپائی و باکیفیت بودند رابه خود جلب کند. موفقیت مگان در بازار ایران باعث شد تا در ادامه نیز کمپانی پارس خودرو اقدام به مونتاژ و ارائه این خودرو کند و لذا مگان توانست تا مدت ها در بازار ایران همچون یک خودروی پیروز فروش خوبی را داشته باشد.

بنظر میرسد با دقت به پیشینه خوبی که از این خودرو در ذهن مردم ایران وجوددارد ارائه نوع اخیر مگان که در نمای ظاهری بسیار زیاتر از نسل قبل نیز شده میتواند فروش خوبی رابه جای بگذارد.

برچسب‌ها: خودرو, رنو, رنو تلیسمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد