معصومه بهزادی: ورزش زنان در ایران نیازمند اعتماد بیشتر است


معصومه بهزادی: ورزش زنان در ایران نیازمند اعتماد بیشتر است

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ معصومه بهزادی در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: مسابقات جهانی سپک تاکرا به میزبانی هند با حضور تمام کشورهای مطرح این رشته برگزار شد و با تلاش و همدلی تیم ، توانستیم به مقام سوم جهان دست پیدا کنیم. وی افزود: برای اولین بار بود که تیم سپک تاکرای زنان ایران به این مسابقات اعزام شده بود و تجربه بازی با برخی تیم...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ معصومه بهزادی در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: مسابقات جهانی سپک تاکرا به میزبانی هند با حضور تمام کشورهای مطرح این رشته برگزار شد و با تلاش و همدلی تیم ، توانستیم به مقام سوم جهان دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای اولین بار بود که تیم سپک تاکرای زنان ایران به این مسابقات اعزام شده بود و تجربه بازی با برخی تیم ها را نداشتیم اما با وجود این که شناختی از حریفان در کار نبود حریفانمان را شکست دادیم.

ملی پوش اراکی سپک تاکرای زنان ایران گفت: علاوه بر مسابقات جهانی ، مسابقات جام پادشاهی تایلند که یکی از مسابقات معتبر سپک تاکرا در سطح جهانی محسوب می شود و تیم بانوان ایران از سال ۲۰۱۰ ، هر ۲ سال یک بار در این مسابقات شرکت کرده و ماه آینده به این رقابت‌ها اعزام می شود.

معصومه بهزادی عنوان کرد: ۱۰ سال پیش و از ۱۳ سالگی طی برنامه استعدادیابی سپک تاکرا که در مدارس انجام می شد با این رشته آشنا به آن علاقمند شدم و سپک تاکرا را رشته ای هیجان انگیز می دانم. خوشبختانه اراک یکی از قطب های سپک تاکرای ایران است و شرایط رشد در اراک برای ورزشکاران این رشته مهیا شده است.

وی تاکید کرد: در اراک ، مربی خوب ما رویا جعفری است که مربی تیم ملی نیز هست. از زمانی که سپک تاکرا وارد ایران شد ، وی این رشته را در اراک توسعه داد و بازیکنانی که شاگرد ایشان بوده اند توانسته اند به سطح عالی سپک تاکرا برسند.

عضو تیم ملی سپک تاکرا گفت: سپک تاکرا در ایران هنوز شناخته نشده و خیلی ها هنوز با این رشته ورزشی آشنایی ندارند. با این حال ما با حضورمان در مسابقات جهانی و کسب مقام سوم دنیا ثابت کردیم اگر به ما و امثال ما بها داده شود حتی توانایی کسب جایگاهی از این بالاتر را داریم.

معصومه بهزادی تصریح کرد: ورزش زنان در ایران نیازمند اعتماد بیشتر است. اگر به این حوزه بها داده شود نتایج آن همه را غافلگیر خواهد کرد و خواسته من به عنوان یک ورزشکار ملی پوش این است که مسئولان لطفا به ما اعتماد کنند.

وی در مورد وضعیت توجه به تیم ملی سپک تاکرا گفت: ما تقریبا کمبودی نداریم جز این که اردوهایی که برای ما برگزار می کنند باید بیشتر باشد. این موضوعی است که در اختیار مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی است. با وجود این که به کمبود منابع و اعتبارات واقف هستیم اما سپک تاکرا می تواند یکی از اولویت ها در فدراسیون باشد.

بهزادی خاطر نشان کرد: مسئولان انجمن سپک تاکرای ایران ، سهراب آزاد و یلدا قاسمی عزیز تقریبا در حد توان و امکاناتی که در دست دارند شرایط خوبی را برای این رشته فراهم کردند و جا دارد که از آن ها قدردانی کنم. مدیریت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی هند نیز بر عهده محمد مرادی مدیر تیم های ملی بود و وی نقش مهمی در کسب این موفقیت داشت و باید از وی تشکر کنم.

معصومه بهزادی: ورزش زنان در ایران نیازمند اعتماد بیشتر است

معصومه بهزادی: ورزش زنان در ایران نیازمند اعتماد بیشتر است

مطالب مرتبط:

تیم سپک تاکرای بانوان ایران به مقام سوم رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق